دستور پادشاه عربستان برای چند عزل و نصب مهم در کابینه


دستور پادشاه عربستان برای چند عزل و نصب مهم در کابینه

ملک سلمان با صدور دستوری پادشاهی چند مقام سعودی را عزل و جانشین‌های آن‌ها را منصوب کرد.


ملک سلمان با صدور دستوری پادشاهی چند مقام سعودی را عزل و جانشین‌های آن‌ها را منصوب کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری عربستان سعودی "واس"، ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان دستوری پادشاهی را برای عزل و نصب تعدادی از مقامات بلند پایه سعودی صادر کرد.

براساس این دستور، محمد بن طاهر بنتن، وزیر حج و عمره از سمت خود برکنار و عصام بن سعد بن سعید به عنوان جانشین او در وزارت حج و عمره و وزیر مشاور پادشاه منصوب شد.

همچنین، ابراهیم بن سلیمان بن عبدالله رئیس دادگاه عالی اداری این کشور از مقام خود عزل و علی بن سلیمان السعودی به عنوان جانشین او در این سمت منصوب شد.

پادشاه سعودی، عبدالهادی بن احمد المنصوری را از سمت ریاست سازمان هواپیمایی عربستان سعودی برکنار و عبدالعزیز بن عبدالله الدعیلج را به عنوان جانشین او انتخاب کرد.

در حکمی دیگر از ملک سلمان، عبدالهادی بن احمد المنصوری به عنوان دستیار وزیر خارجه در امور اجرایی و عبدالعزیز بن عبدالرحمن بن العزیز العریفی به عنوان دستیاور وزیر ترابری این کشور منصوب شدند.

همچنین محمد بن طویلع السلمی دستیار وزیر منابع انسانی و توسعه اجتماعی از این سمت برکنار و ماهر بن عبدالرحمن بن إبراهیم القاسم به عنوان معاون وزیر منابع انسانی و توسعه اجتماعی منصوب شد.

براساس این دستور پادشاه سعودی، سمیر بن عبدالعزیز بن محمد الطبیب هم به عنوان مشاور دبیرکلی کابینه وزرا منصوب شد.

انتهای پیام/



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین روز مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در خراسان رضوی