پایان برف و کولاک در محورهای لرستان/راه‌های اصلی باز هستند


پایان برف و کولاک در محورهای لرستان/راه‌های اصلی باز هستند

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: با وجود بارش برف و کولاک طی روز و شب گذشته در سطح استان تمام محورهای اصلی باز است و هیچ‌گونه انسدادی نداریم.

عباس شرفی امروز ۲۳ اسفندماه، اظهار کرد: از عصر پنج‌شنبه تا صبح روز شنبه شاهد بارش باران، برف و کولاک در اکثر نقاط استان لرستان بودیم که با توجه به آمادگی کامل راهداران و حضور به‌موقع در محورها، هیچ‌گونه انسدادی در محورهای اصلی و شریانی نداشتیم و در حال حاضر تردد در همه محورها جریان دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به بارش سنگین برف در گردنه گله با دوش در محور الیگودرز_شول‌آباد و عدم امکان برف‌روبی در شب گذشته، هم‌اکنون راهداران شهرستان الیگودرز در حال برف‌روبی این محور روستایی هستند که تا پایان امروز تردد در این محور برقرار می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: همچنین تعدادی از راه‌های روستایی ازجمله محور نوژیان در شهرستان خرم‌آباد، روستاهای چشمه درگاه، کهریز و آشورآباد ازنا و محور دودانگه بروجرد در حال برف‌روبی است.

شرفی اضافه کرد: از ابتدای فصل راهداری زمستانی ۳۲۶ نیروی راهدار در قالب ۴۰ اکیپ در محورهای مواصلاتی، گردنه‌ها و راهدارخانه‌ها مستقر و مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سالانه بالغ‌بر 30 هزار تن گوشت قرمز در لرستان تولید می‌شود