نوکیا، سونی موبایل و اوراکل هم از کنگره موبایل 2021 انصراف دادند


ICTna.ir – پس از آنکه اریکسون اعلام کرد به دلیل مراقبت از سلامتی کارکنانش در شرایط پاندمی کرونا در کنگره جهانی موبایل 2021 شرکت نخواهد کرد، نوکیا، سونی موبایل و اوراکل هم پس از آن انصراف خود را از حضور در این کنگره اعلام کردند. به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، نوکیا با اننتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده...

ICTna.ir – پس از آنکه اریکسون اعلام کرد به دلیل مراقبت از سلامتی کارکنانش در شرایط پاندمی کرونا در کنگره جهانی موبایل 2021 شرکت نخواهد کرد، نوکیا، سونی موبایل و اوراکل هم پس از آن انصراف خود را از حضور در این کنگره اعلام کردند.
نوکیا، سونی موبایل و اوراکل هم از کنگره موبایل 2021 انصراف دادند
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، نوکیا با اننتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: بعد از بررسی‌های دقیق تصمیم گرفته‌ایم در کنگره جهانی موبایل بارسلون 2021 حضور فیزیکی نداشته باشیم.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: سلامت کارکنان، مشتریان و شرکای ما بسیار مهم است. باتوجه به ماهیت بین‌المللی بودن این رویداد و اینکه واکسیناسیون جهانی هنوز در مراحل اولیه قرار دارد، بر آن شده‌ایم تا به جای آن در رویداد مجازی کنگره جهانی موبایل شرکت کنیم. GSMA فعالیت‌های آنلاین زیادی نیز در دست برنامه‌ریزی دارد و بر همین اساس در این بخش با آنها همکاری خواهیم کرد.
علاوه بر نوکیا، سونی موبایل نیز به CNET گفته است که قصد ندارد با شرکت در این کنگره سلامت کارکنانش را به خطر بیاندازد.
از سوی دیگر، شرکت اوراکل هم در گفت و گو با رسانه‌ها تایید کرده است که در کنگره جهانی موبایل 2021 شرکت نخواهد کرد.
این درحالیست که چند روز پیش GSMA از برگزاری کنگره جهانی موبایل 2021 در تاریخ 28 ژوئن در بارسلون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و الزام در دست داشتن جواب آزمایش منفی شرکت‌کنندگان خبر داده بود.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر