فوتبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی ناشنوایان کشور دعوت شد


فوتبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی ناشنوایان کشور دعوت شد

سنندج‌ - ایرنا - میلاد محمدی فوتبالیست کردستانی با نظر کادر فنی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشور به چهارمین مرحله اردوی تیم ملی فوتبال در تهران دعوت شد.

به گزارش ایرنا چهارمین مرحله اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور به منظور کسب آمادگی حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی بازی‌های المپیک تابستانی ناشنوایان ۲۰۲۱ طی روزهای ۶ تا ۱۶ فروردین ماه سال آینده با حضور ۲۳ ورزشکار زیر نظر محمدحسین ضیایی سرمربی تیم ملی به میزبانی تهران برگزار می شود.

مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی بازی‌های المپیک ناشنوایان ۲۰۲۱ برزیل، خردادماه ۱۴۰۰ در کشور مالزی برگزار خواهد شد.

محمدی که اصالتا اهل کامیاران است روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ۱۵ سالگی فوتبال را از مدرسه در کامیاران آغاز کردم و در رده‌ تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید حضور داشتم و اکنون در لیگ دسته دوم همراه با تیم آوالان به بازی ادامه می‌دهم.

وی که کم شنوا است و بنابراین می‌تواند در لیگ کشور هم بازی کند افزود: در لیگ دسته دوم با تیم آوالان بازی می‌کنم و در فصل بعد اگر از سوی تیمی باشگاهی دعوت شوم، قبول می‌کنم.

این فوتبالیست کم شنوای کردستانی اضافه کرد: نزدیک به چهار سال به صورت مستمر به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوم و در بازی‌های مختلف آسیایی و جهانی تیم ملی ناشنوایان را همراهی می‌کنم.

محمدی با اشاره به اینکه تنها نماینده استان در تیم ملی ناشنوایان است یادآور شد: در مسابقات جهانی ایتالیا، المپیک ترکیه و مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی توانستم با تیم ملی نانشنوایان بازی کنم.

وی با بیان اینکه همیشه تیم ملی ناشونایان ایران اول تا سوم بوده است افزود: همیشه یکی از مدعیان آسیا بوده‌ایم بنابراین هدف اصلی تیم ملی، حضور در المپیک برزیل است و امیدواریم به این هدف برسیم.

محمدی یادآور شد: تیم فوتبال آوالان کامیاران درشریط سختی قرار داد و امیدوارم مسوولان به این تیم بیشتر رسیدگی کنند تا کردستان نماینده خود در لیگ دسته دوم کشور را از دست ندهد.

کردستان دارای ۶۵ هزار نفر ورزشکار سازماندهی شده است که از این تعداد بیش از ۱۰ هزار نفر بیمه شده و سازمان یافته در رده ها و بخش های مختلف در قالب تیم ها و مدارس فوتبال در این استان فعالیت می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از ورژن دخترانه یوسف صیادی به سبک حامد آهنگی/ این بشر گوله نمکه + فیلم