پایان عصر کاپیتان های تیم ملی در تراکتور ؛ راه احسان ادامه می یابد؟


پایان عصر کاپیتان های تیم ملی در تراکتور ؛ راه احسان ادامه می یابد؟

پس از جدایی احسان حاج صفی از تراکتور، شاییعات زیادی پیرامون وضعیت دو کاپیتان دیگر تیم ملی در این باشگاه به گوش می رسد. اشکان دژاگه و مسعود شجاعی که در تیررس باشگاه بزرگ لیگ برتری قرار دارند، ممکن است با نظر رسول خطیبی از جمع تی تی ها جدا شوند. نوشته پایان عصر کاپیتان های تیم ملی در تراکتور ؛ راه احسان ادامه می یابد؟ اولین بار در پارس فوتبال |...

پایان عصر کاپیتان های تیم ملی در تراکتور ؛ راه احسان ادامه می یابد؟

جدایی احتمالی اشکان دژاگه و مسعود شجاعی از باشگاه تراکتور با نظر رسول خطیبی
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۰
پایان عصر کاپیتان های تیم ملی در تراکتور ؛ راه احسان ادامه می یابد؟

پس از جدایی احسان حاج صفی از تراکتور، شاییعات زیادی پیرامون وضعیت دو کاپیتان دیگر تیم ملی در این باشگاه به گوش می رسد. اشکان دژاگه و مسعود شجاعی که در تیررس باشگاه بزرگ لیگ برتری قرار دارند، ممکن است با نظر رسول خطیبی از جمع تی تی ها جدا شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، وضعیت باشگاه تراکتور با حضور رسول خطیبی تغییر کرده و شاید در آینده ای نزدیک شاهد جدایی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه از این تیم باشیم.

در پی جدایی حاج صفی، احتمال این وجود دارد که مسعود شجاعی و اشکان دژاگه هم از این تیم جدا شوند.

امروز در ابتدا خبر آمد که استقلال خواهان جذب اشکان دژاگه است و این بازیکن برای دریافت رضایتنامه و فسخ یک طرفه قراردادش اقدام کرده و بعد از آن خبر آمد که جدا از اشکان دژاگه، مسعود شجاعی هم خواهان جدایی از این تیم است.

یکی از بازیکنان تراکتور این خبر را تایید کرد و گفت:

هم مسعود شجاعی هم اشکان دژاگه در جلسه با علیرضا رحیمی هستند و در حال صحبت و تصمیم گیری در این خصوص هستند.

پس از این خبر نیز رحیمی در پستی اینستاگرامی اعلام کرد که پس از جدایی احسان حاج صفی، دژاگه و شجاعی باید بمانند اما متنی که معاون باشگاه تراکتور نوشته، مقداری نیاز به بررسی دارد. رحیمی در پستی که منتشر کرده نوشته است حرف من این است که آنها باید بمانند و نظرم را به گیرندگان فنی و مدیریتی اعلام کردم. قطعا منظور از مدیریت، شخص محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه بوده و قسمت مربوط به فنی نیز به رسول خطیبی مربوط می شود. با این شرایط به نظر می رسد که در پی جدایی حاج صفی، رسول خطیبی با جدایی دژاگه و شجاعی هم موافقت کرده که الان معاون باشگاه می گوید من نظرم را به کادرفنی اعلام کردم.

همچنین دو شایعه از تبریز شنیده می شود. روایت اول این است که باشگاه تراکتور برای پرداخت مطالبات کوین کنستانت و کوین فورتونه، نیاز شدید مالی دارد و از پس دستمزد شجاعی و دژاگه برنمی آید، به همین منظور آنها راضی به جدایی دو کاپیتان هستند همانطور که رضایت دادند حاج صفی پول فسخ قراردادش را بدهد و برود چون تراکتور باید پول کنستانت و فورتونه را پرداخت کند تا با محرومیت های سنگین مواجه نشود. روایت دیگر نیز این است که این بازیکنان با خطیبی نمی سازند و خطیبی ترجیح می دهد این بازیکنان از تراکتور جدا شوند.

در نهایت چیزی که مشخص است این است که تکلیف وضعیت این بازیکنان با باشگاه تراکتور به زودی مشخص خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی