ظرفیت‌های جهاددانشگاهی کردستان باید معرفی شود


ظرفیت‌های جهاددانشگاهی کردستان باید معرفی شود

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان گفت: جهاددانشگاهی دارای ظرفیت‌های فراوانی است که باید به جامعه معرفی شود.

اکبر اسدی در نشست با مدیران مراکز جهاددانشگاهی استان کردستان ضمن اشاره به اینکه مراکز باید بیشتر از پیش در راستای تحقق اهداف و برنامه ها فعالیت کنند، اظهار کرد: برای توسعه جهاددانشگاهی در استان کردستان باید همه همکاران با همدلی و مشارکت گروهی در راستای تحقق اهداف این نهاد فعالیت کنند.

وی در این نشست با بیان اینکه فعالیت مراکز در شهرستان مطلوب است، عنوان کرد: جهاددانشگاهی دارای ظرفیت های فراوانی است که همین امر باعث می شود انتظارها از این نهاد علمی و انقلابی بیشتر شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان ضمن اشاره به اینکه جهاددانشگاهی دارای پتانسیل‌های بالقوه است که باید به جامعه معرفی شود، گفت: مدیران مراکز شهرستانی باید تمام خدمات جهاددانشگاهی را معرفی و اجرایی بکنند و تنها به برگزاری دوره‌های آموزشی بسنده نکنند.

اسدی در ادامه گفت: خدمات جهاددانشگاهی بسیار گسترده است و این مهم نیاز دارد که مدیران مراکز بیشتر در این زمینه مطالعه و برای اجرایی کردن آنها ایده پردازی کنند.

وی با بیان اینکه با کمک یکدیگر می توان مشکلات را برطرف کرد، عنوان کرد: جهاددانشگاهی استان کردستان تعامل و هم افزایی را در دستور کار قرار دارد و برهمین اساس اتاق فکر در این نهاد انقلابی تشکیل خواهد شد تا از نقطه نظرات همکاران بهرەمند شویم.

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان در پایان با اشاره به اینکه مدیران مراکز، نشست‌های تخصصی با حضور مدیران ارشد شهرستانی را در دستور کار قرار بدهند، یادآور شد: جهاددانشگاهی استان کردستان در مسیر توسعه قرار گرفته است و برای سرعت بخشیدن به این مهم نیاز است همه تلاش کنیم.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چهار گروه پزشکی به مناطق محروم دهگلان اعزام شدند