معابر اصلی ارم و گنجنامه شهر همدان از ساعت 19 مسدود می‌شود


معابر اصلی ارم و گنجنامه شهر همدان از ساعت 19 مسدود می‌شود

همدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: مسیرهای «گنجنامه، بلوار ارم و پشت شهربازی رنگین کمان» شهر همدان از ساعت 19 امروز(سه شنبه) مسدود و تردد هرگونه خودرو پس از این ساعت در این معابر ممنوع است.

سرهنگ «فرخ جمالی» روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این معابر امشب(شب آخرین چهارشنبه سال) و از ساعت اعلام شده با قرار دادن موانع بتونی(نیوجرسی) به منظور نظارت دقیق و موثر بر تردد خودروها مسدود خواهند شد.

وی افزود: افراد ساکن در محدوده بلوار ارم و گنجنامه نیز می بایست تا پیش از ساعت مقرر به محل سکونت خود بازگردند چراکه ممنوعیت تردد در این معابر از ساعت ۱۹ تا ۲۱ امشب اعمال می شود.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان گفت: از ساعت ۲۱ به بعد اجازه ورود و تردد هیچ خودروی در محدوده بلوار ارم و گنجنامه داده نمی شود و در صورت ورود و تردد هرگونه وسیله نقلیه در این معابر، خودرو توقیف و به پارکینگ انتقال داده می شود.

به گفته سرهنگ جمالی، علاوه بر تیم های پلیس راه از تجهیزات مکانیزه نظیر دوربین های هوشمند ثبت تخلف نیز برای اعمال محدودیت ترافیکی دراین عابر استفاده خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بلوار ارم و گنجنامه یکی از کانون های تجمع در شب چهارشنبه پایان سال است، حوادث چهارشنبه پایان سال گذشته در همدان ۱۰۹ نفر مصدوم برجای گذاشت.پ

براساس اعلام سازمان های مسئول در استان همدان، طی روزهای اخیر و در حوادث مرتبط با چهارشنبه پایان سال(انفجار مواد محترقه دست ساز و خطرناک)، یک نفر کشته و سه نفر نیز مجروح شدند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پرونده ثبت " روستای ملی مروار بافی داویجان" روی میز وزارتخانه