تقدیر بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد از سه رتبه برتر کنکور سراسری سال 1399


تقدیر بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد از سه رتبه برتر کنکور سراسری سال 1399

بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد از سه رتبه زیر 100 کشوری کنکور سراسری سال 1399 تقدیر کرد.

در این مراسم که خانواده‌های برگزیدگان و نیز مسئولان دانشگاه‌های یاسوج و علوم پزشکی استان و مدیرکل آموزش و پرورش استان حضور داشتند، "حمدالله اکوانی" افزود: بنیاد ملی نخبگان هرساله از رتبه‌های زیر صد کشوری در رشته تجربی و ریاضی، رتبه‌های زیر ۸۰ کشوری در رشته علوم انسانی و رتبه کشوری زیر ۴۰ در رشته هنر تقدیر می‌کند.
وی تصریح کرد: این دسته از برترین‌های کنکور سراسری به مدت یک سال از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استفاده می‌کنند.
رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از خدمات مسئولان آموزش و پرورش و نیز فرهنگیان استان در تقویت جایگاه استان در حوزه آموزش تقدیر کرد.
"هادی زارع پور" مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم با اشاره به روند رو به رشد جایگاه استان در کنکور سراسری اظهار کرد: در چند سال گذشته رتبه های زیر ۱۰۰۰ استان رشد خوبی داشته است.
وی نخبگان را سرمایه‌های کشور دانست و تأکید کرد: آموزش و پرورش از همه ظرفیت‌ها برای ایجاد بستر لازم برای بهبود آموزش در استان استفاده می‌کند.
"احمد عریان" رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این مراسم با تقدیر از دانش‌آموزان رتبه‌آور استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آموزش عالی پس از انقلاب در شاخص توسعه از همه حوزه‌های دیگر جلوتر بوده است.
وی به نخبگان توصیه کرد برای تعالی جامعه بکوشند و در مسیر نخبگی تقویت وجوه اخلاق علمی را سرلوحه کار خود قرار دهند.
به گزارش ایسنا، در مراسمی که به همین منظور در بنیاد نخبگان استان برگزار شد از "احمدرضا پوزش" رتبه ۳۸ کشوری در رشته علوم تجربی، "هادی عنبری" بیدسردره رتبه ۵۸ کشوری در رشته علوم انسانی از شهرستان بویراحمد و "محمدمهدی ضامنی‌پور" رتبه ۷۲ کشوری در رشته علوم تجربی از شهرستان گچساران تقدیر شد.
گفتنی است که در این مراسم لوح سپاس بنیاد نخبگان به برگزیدگان اهداء شد.
انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان