کرمانشاه میزبان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان شد


کرمانشاه میزبان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان شد

هیات ناشنوایان کرمانشاه پس از یک سال تعطیلی، در ایام نوروز میزبان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنویان ایران می شود.

توران قره ویسی سرپرست هیات ناشنوایان استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: اردوی تیم ملی ناشنوایان کرمانشاه در رده های سنی جوانان، امید و بزرگسالان طی روزهای ششم تا پانزدهم فروردین به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در دومین مرحله hردوی تیم ملی کشتی ناشنوایان ایران 40 کشتی گیر از سراسر ایران حضور دارند و به مدت 10 روز زیر نظر سرمربی و مربیان تیم های ملی به انجام تمرینات تخصصی و آمادگی جسمانی می پردازند.

سرپرست هیات ناشنوایان استان تاکید کرد: این اردو به منظور آمادگی فرنگی کاران تیم ملی برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان 2021 ترکیه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سالن کشتی مجموعه ورزشی جانبازان کرمانشاه برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در این دور از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی، سه کشتی گیر از استان کرمانشاه نیز حضور دارند که همراه دیگر ملی پوشان برای حضور در رقابت های جهانی آماده می شوند.

قره ویسی در ادامه به جایگاه خوب کشتی ناشنوایان کرمانشاه در ایران، گفت: هرچند در حال حاضر تنها سه کشتی گیر از کرمانشاه در اردوی تیم ملی فرنگی حضور دارند، اما این ظرفیت را داریم که چند ملی پوش دیگر هم داشته باشیم که متاسفانه به دلایلی این اتفاق نیفتاد.

وی تاکید کرد: البته کشتی آزاد ناشنوایان کرمانشاه در ایران حرف اول را می زند، بگونه‌ای که اخیرا از این استان پنج کشتی گیر به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند.

سرپرست هیات ناشنوایان کرمانشاه که حدود یک ماه پیش و پس از استعفای محمد نوروزیان رئیس پیشین هیات به این سمت منصوب شده در پایان گفت: هیات ناشنوایان کرمانشاه از حدود یکسال پیش به دلیل شیوع بیماری کرونا و برخی مسائل دیگر تعطیل بود و خوشبختانه برپایی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان شروع دوباره فعالیت های این هیات پس از یک تعطیلی بلند مدت است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در حیفا