سه ماه حقوق کارکنان شهرداری لالی پرداخت شد


سه ماه حقوق کارکنان شهرداری لالی پرداخت شد

 اهواز-ایرنا- شهردار لالی از پرداخت سه ماه حقوق معوقه کارکنان این شهرداری در آستانه نوروز خبر داد.

فراز داودی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: از خردادماه سال جاری که مسولیت شهرداری لالی را برعهده گرفتم حقوق کارکنان به روز پرداخت شده است اما ۱۱ ماه حقوق عقب افتاده از قبل داشتند که روز گذشته سه ماه آن واریز شد.
وی افزود : تلاش برای پرداخت هشت ماه حقوق باقیمانده در سال آینده ادامه خواهد داشت تا دغدغه این عزیران بصورت کامل رفع شود.
داودی اظهار داشت: مبلغ پرداختی از منابع مختلف شهرداری تامین شده است که از مسولین استانی انتظار داریم مثل گذشته شهرداری لالی را حمایت کنند تا بتوانیم کل مطالبه کارکنان و پیمانکاران را پرداخت کنیم و خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهیم.
شهردار لالی ادامه داد: این شهرداری ۱۱۰ نیروی مشغول به کار دارد که در هر ماه ۶۰۰ میلیون تومان حقوق باید پرداخت کند که باتوجه به محرومیت و نداشتن منبع درآمدی کافی از سوی شهرداری عملا با مشقت فراوان در پرداختی ها مواجه هستیم.

داودی عنوان کرد: سهم ماهیانه شهرداری لالی از مالیات بر ارزش افزوده درسالهای گذشته حدود ۷۰۰ میلیون تومان بوده که درحال حاضر و شرایط اقتصادی موجود به ۲۰۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرد اما با وجود این کاهش مالیات برارزش افزوده ماهیانه هیچگونه حقوقی در دوره تصدی اینجانب به تعویق نیفتاده است‌.
در سال جاری تاکنون کارکنان شهرداری لالی چهاربار به دلیل پرداخت نشدن حقوق معوقه های خود چند بار دست از کار کشیدند و درنتیجه امور اداری و نظافت عمومی شهر را با مختل روبرو کردند.

شهر لالی با مساحت ۵۰۰ هکتار و با جمعیتی بالغ بر ۱۸ هزار نفر در شمال خوزستان و ۱۶۰ کیلومتری از مرکز استان خوزستان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از عکس ملکه زیبایی ایران / رزیتا دغلاوی نژاد را بشناسید؟ + بیوگرافی و عکس ها