4400 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد سه استان کشور واگذار شد


4400 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد سه استان کشور واگذار شد

تهران- ایرنا- چهار هزار و 400 واحد مسکونی با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان‌های تهران ،کرمان و خراسان جنوبی تحویل داده شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی در این مراسم که روز چهارشنبه در شهرستان پیشوا برگزار شد، اظهار داشت: مسوولان کمیته امداد خود را خادم و نوکر افرادی می دانند که ولی نعمت مسوولان هستند و تلاش دارند تا به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتباراتی که مجلس در بودجه سال ۱۴۰۰ تعیین کرده، بهترین خدمات را به مددجویان ارائه دهند.

سید مرتضی بختیاری افزود: امروز به برکت روز پاسدار و مناسبت های ماه شعبان، ۳۵۲ واحد مسکونی از پروژه‌های بلااستفاده مسکن مهر به صورت رسمی به مددجویان واگذار شده و امروز ۸۲ خانواده در این پروژه ساکن شده و مابقی تا فروردین ماه سال ۱۴۰۰ در این منازل ساکن می‌شوند.

وی اظهار داشت: همزمان با این برنامه، ۲ هزار و ۵۰۰ واحد در استان خراسان جنوبی و هزار و ۲۵۰ واحد در کرمان تحویل مددجویان کمیته امداد می‌شود.

بختیاری افزود: سال قبل با تفاهم نامه میان کمیته امداد و رئیس سازمان برنامه بودجه، احداث ۱۷ هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد منعقد شد که ۵ هزار واحد در خراسان جنوبی، ۶ هزار واحد در کرمان، ۶ هزار واحد در سیستان و بلوچستان و ۵۰۰ واحد در خراسان جنوبی احداث می‌شود که ۲ هزار و ۵۰۰ واحد خراسان جنوبی امروز و ۲ هزار واحد باقیمانده تا شهریورماه سال ۱۴۰۰ واگذار می‌شود.

وی گفت: در استان کرمان نیز احداث ۲ هزار و ۷۴۴ واحد در دستور کار قرار دارد که هزار و ۵۴۰ واحد امروز افتتاح و ۲ هزار و ۲۵۶ واحد باقیمانده تا شهریور ماه سال ۱۴۰۰ واگذار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه ۳۵۲ واحد مسکونی واگذار شده در این مراسم به مددجواین در شهرستان پیشوا قرار دارد به خبرنگار ایرنا گفت: طرحی که امروز به بهره برداری رسید با همکاری مدیران و مسئولان اصناف کشور تکمیل شده است.

سید ابوالفضل پرینچیوی افزود: این طرح در زمان تحویل به کمیته امداد از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار بود که با تلاش مسئولان، اصناف و خیران تکمیل و به مددجویان کمیته امداد تحویل داده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن خیر مقدم ؛ متن خوش آمد گویی دوستانه ، رسمی و زیبا