مصرف روزانه مرغ در بوکان باید با قیمت مصوب تامین شود


مصرف روزانه مرغ در بوکان باید با قیمت مصوب تامین شود

مهاباد- ایرنا- فرماندار بوکان با اشاره به فرا رسیدن سال جدید و نیاز خانوارها به کالاهای اساسی در جامعه گفت: مسوولان امر باید مصرف روزانه مرغ این شهرستان را با قیمت مصوب تامین و وارد بازار کنند.

محمد امین‌زاده روز چهار شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بوکان از نبود برچسب قیمت در مغازه ها توسط فروشندگان انتقاد کرد و بیان داشت: مسوولان باید نظارت جدی بر بازار داشته باشند و جلو افزایش خودسرانه قیمت ها گرفته شود.

وی بر تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و اضافه کرد: تمامی دستگاه های اجرای شهرستان یک روز را به ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره برای مردم داشته باشند و مشکلات مردم را رو در رو و بدونه واسطه حل و فصل نمایند.

فرماندار بوکان گفت: شهرستان پتانسیل های بسیار خوب در حوزه گردشگری، کشاورزی، صنعت و دام داراست که باید ازاین ظرفیت ها برای توسعه شهرستان استفاده کرد.

امین زاده بر اهمیت سرمایه گذاری در بوکان تاکید کرد و گفت: مسوولان شهرستانی برای سرمایه گزاران و افراد صاحب ایده آسان کاری کرده و از آنها حمایت جدی داشته باشند.

وی با اشاره به درپیش بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: قانون مداری، امانت داری و رعایت اصل بی طرفی در انتخابات یک ضرورت بوده و همه مسوولان به این امر مهم توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه همه اعضای هیات اجرایی باید نسبت با رعایت اصول بی طرفی اهتمام جدی داشته باشند، ادامه داد: برگزاری انتخابات سالم و پرشور وظیفه همه ماست و همه ادارات مطابق قانون مکلف هستندحسب درخواست وزارت کشور با در اختیار قرار دادن نیروها و امکانات خود در برگزاری انتخابات مشارکت داشته باشند.

خدمت به مردم بالاترین وظیفه مسوولان است

مصرف روزانه مرغ در بوکان باید با قیمت مصوب تامین شود

امام جمعه بوکان در این مراسم گفت: فرصت خدمت گذاری در هر مقام و مسوولیت را باید قدر بدانیم زیرا در واقع خدمت به مردم بالاترین و مهمترین وظیفه همه ما مسوولان است.

ماموستا ملا عباس احمدی با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و سال جدید افزود: در هر مقام و مسوولیتی که قرار داریم، باید با برنامه ریزی سریع و مناسب در راستای خدمت به مردم برای گره گشایی از مشکلات و خواسته های آنهاتلاش کرد و مشکلات حاکم بر جامعه را به حداکثر ممکن رساند.

در پایان این مراسم مدیران جدید شهرستان که تازگی به مسوولیت دست پیدا کرده اند به اعضای شورای اداری معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن