دولت جدید برای حل مشکلات مردم راهکار عملیاتی ارائه کند


دولت جدید برای حل مشکلات مردم راهکار عملیاتی ارائه کند

کرمانشاه - ایرنا - مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سال آینده گفت: امروز مشکلات فراوانی در جامعه وجود دارد که دولت جدید باید برای حل آنها راهکار عملیاتی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام و المسلمین «شمس‌الله جلیلیان» روز چهارشنبه در نشست خبری، شایستگی، کارآمدی، دوری از شعار، خدمت به مردم، تعهد، تخصص و روحیه انقلابی را از ویژگی‌های رییس‌جمهور آینده برشمرد و افزود: امروز دشمن تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا مشارکت مردم در انتخابات کم باشد و همه ما وظیفه داریم مردم را از دوگانه‌سازی‌ها دور و با افرایش بصیرت و آگاهی آنها موجبات حضور حداکثری در انتخابات را فراهم کنیم.

سپاه در کنار همه مظلومان جهان قرار دارد

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان شکل‌گیری در خدمت ولایت بوده است و برای حفظ نظام اسلامی و دین همیشه در صحنه حضور داشته است، گفت: این شجره طیبه در هشت سال دفاع مقدس، حوادث، بحران‌ها و قائله‌هایی که امنیت مردم را تهدید کرده است، بدون ادعا و در لبیک به ولایت، پاسداران و سربازان خود را فدای امنیت مردم کرده است.

حجت الاسلام جلیلیان چشم‌انداز روشن سپاه پاسداران را حفظ نظام، انقلاب، عزت، امنیت، آرامش و زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) عنوان کرد و اظهار داشت: سپاه با پشتوانه الهی، مکتبی، نیروی انسانی معتقد به اسلام و ولایت، سالها تجربه و تخصص و با سه بعد معنوی، نظامی و علمی مانند دژی نفوذناپذیر، تحقق‌بخش امر خداوند در قرآن برای مقابله و رویارویی با دشمنان است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به اینکه سرمایه پاسداران سپاه تقوا و معنویت است و امروز سپاه یکی از معیارهای شناخت حق از باطل است، تصریح کرد: امروز هر جنایتکاری در دنیا حضور داشته باشد پاسداری از جنس امام حسین (ع) در مقابل او می‌ایستند و در هر گوشه‌ای از جهان مظلومی وجود داشته باشد، سپاه در کنار مظلومان حضور دارد که این خصایص وجه تمایز سپاه از سایر ارتش‌های جهان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اشاره‌ای هم به خدمات سپاه استان بعد از شیوع کرونا کرد و افزود: ۲۸۷ هزار و ۵۱۱ بسته معیشتی، ۱۷ هزار و ۸۹۹ بسته لوازم آموزشی و تحریری و ۲۶۵ هزار و ۸۰۶ بسته بهداشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان توزیع شد و در عین حال یک هزار و ۴۴۰ تیم حمایتی در طرح حاج قاسم سلیمانی برای مبارزه با کرونا یاریگر مردم بودند.

راه‌اندازی یک هزار و ۷۴۱ گروه و خدمت‌رسانی ۱۰ هزار و ۲۲۸ نفر توسط بسیج جامعه پزشکی استان، راه‌اندازی ۱۴۳ کارگاه تولید ماسک و توزیع چهار میلیون و ۴۳۶ هزار ماسک بین مردم، ویزیت عمومی و تخصصی حدود ۲۰ هزار نفر، انجام ۹۰۰ عمل جراحی، راه‌اندازی ۱۰ نقاهتگاه برای بیماران کرونایی، آزادسازی ۴۱۰ زندانی جرائم غیرعمد توسط سازمان بسیج حقوقدانان استان، ایجاد ۳۳۴ شغل، ساخت ۳۵۲ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد، ساخت ۳۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی و تکمیل سه پروژه کلان ورزشی، بخشی از اقدامات سپاه بود که آقای جلیلیان به آن اشاره کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک روز ولادت امام حسین (ع) و نام‌گذاری آن به عنوان روز پاسدار و تبریک روز ولادت حضرت ابوالفضل و نام‌گذاری آن به عنوان روز جانباز هم گفت : امام حسین (ع) بر اساس آیات و روایات جایگاه ویژه‌ و حق بزرگی بر مسلمانان دارد.

حجت الاسلام جلیلیان فلسفه نهضت امام حسین (ع) را امر به معروف و نهی از منکر دانست و اظهار داشت : ایشان معلم عزت و عمل صالح است و روز عاشورا همه آنچه را که در اختیار داشت و برایش بسیار ارزشمند بود در راه دین و اسلام انفاق کرد که در نتیجه آن هم خداوند متعال عزت دنیا و آخرت را به او عطا کرد.

وی با اشاره به اینکه حضرت ابوالفضل بزرگ جانباز تاریخ انسانیت است گفت: کربلا تجلی‌گاه ایثار و جانبازی این حضرت است و او وفا را معنا بخشید که نشان از اوج بصیرت و ولایت‌مداری ایشان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل