برگزاری جشن اعیاد شعبانیه در گراش


برگزاری جشن اعیاد شعبانیه در گراش

جشن اعیاد شعبانیه با اجرای برنامه های متنوع در تکیه «شهدا» شهرستان گراش برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گراش، همزمان با ایام جشن و سرور میلاد سرداران کربلا، آیین های جشن و سرور در نقاط مختلف شهرستان گراش برگزار شده و این شهر پذیرای عاشقان و محبان اهلبیت (ع) بوده است.

در ویژه برنامه جشن اعیاد شعبانیه که در تکیه «شهدا» شهرستان گراش در حال برگزاری است آیین های جشن و سرور سالروز میلاد امام حسین (ع) و حضرت قمر بنی هاشم (ع) برگزار شده است.

این آیین ها با سخنرانی حجت الاسلام «محمد غلامی»، «امیرحمزه مهرابی» و «خسرو حسن زاده» از کارشناسان مذهبی برگزار شده که مداحانی همچون باقرپور، غیاثی، افشار و عباسپور به مولودی خوانی در این محفل جشن و سرور اقدام کرده اند.

همچنین اجرای گروه سرود «رایه الهدی» از دیگر برنامه های آیین های جشن میلاد سرداران کربلا در تکیه «شهدا» شهرستان گراش بوده است.

این برنامه که سوم و چهارم ماه شعبان همزمان با میلاد حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شده در شب پنجم این ماه نیز که مصادف با شب میلاد حضرت امام سجاد (ع) است، ادامه دارد.

قرعه کشی و اهدا جوایز به شرکت کنندگان حاضر در این محفل معنوی جشن و سرور دیگر برنامه های جشن اعیاد شعبانیه در گراش بوده است.

این آیین ها که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حال برگزاری است امشب و از ساعت 21 ادامه پیدا می کند.

هیئت رزمندگان اسلام و مسجد « حضرت ولی عصر (عج)» شهرستان گراش از برگزارکنندگان این ویژه برنامه جشن و سرور هستند.

پایان پیام/691

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...