چیفتن Xtreme، رنجروور کلاسیک بازسازی شده با قدرتی فوق‌العاده!


نسل اول لندروور رنجروور به خاطر نقش اصلی و حیاتی در ایجاد کلاس شاسی بلندهای لوکس که امروز بسیار محبوب هستند به یک نماد تبدیل شده است. متأسفانه آن خودرو فاقد اکثر تجهیزاتی است که مالکان امروزی انتظار دارند و البته از نظر قابلیت اطمینان نیز این نسل رنجروور شهرت خوبی ندارد. اینجاست که چیفتن … The post چیفتن Xtreme، رنجروور کلاسیک بازسازی شده با...

نسل اول لندروور رنجروور به خاطر نقش اصلی و حیاتی در ایجاد کلاس شاسی بلندهای لوکس که امروز بسیار محبوب هستند به یک نماد تبدیل شده است. متأسفانه آن خودرو فاقد اکثر تجهیزاتی است که مالکان امروزی انتظار دارند و البته از نظر قابلیت اطمینان نیز این نسل رنجروور شهرت خوبی ندارد. اینجاست که چیفتن وارد میدان می‌شود تا با معرفی نسخه‌های بازسازی شده از شاسی‌بلند کلاسیک بریتانیایی‌ها به بهبود وجهه آن کمک بکند.

چیفتن Xtreme، رنجروور کلاسیک بازسازی شده با قدرتی فوق‌العاده!

چیفتن چندین سطح از بهبودها را برای رنجروور ارائه می‌کند اما نسخه Xtreme بالاتر از همه آن‌ها قرار می‌گیرد. برخلاف دیگر محصولات این کمپانی، رنجروور Xtreme همانند نسخه اصلی و اولیه به‌صورت دو درب در دسترس می‌باشد.

Xtreme از پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار جنرال موتورز با قدرت ۷۰۰ اسب بخار استفاده کرده و نیرو را از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می‌کند. شایان ذکر است پیشرانه اصلی این خودرو از نوع ۸ سیلندر ۳.۵ لیتری ۱۳۵ اسبی و گیربکس ۴ سرعته دستی بوده است. چیفتن همچنین رنجروور را به ترمزهای AP ریسینگ ارتقا یافته مجهز کرده است.

چیفتن Xtreme، رنجروور کلاسیک بازسازی شده با قدرتی فوق‌العاده!

Xtreme ظاهر اسپورتی هم دارد. به نظر می‌رسد سیستم تعلیق اندکی کاهش ارتفاع را تجربه کرده است. دو خروجی اگزوز از زیر رکاب‌ها سر برآورده‌اند و نمای جذابی به این قدبلند لوکس بخشیده‌اند. همچنین نمای جلو نیز ظاهر مدرن‌تری نسبت به محصولات دهه ۷۰ میلادی پیدا کرده است.

تمامی ساخته‌های چیفتن از جمله شاسی باز مهندسی شده مستحکم‌تر و قوی‌تر از نسخه اصلی هستند. همچنین یک سیستم تعلیق کاملاً مستقل و دوبل جناغی وجود دارد که جایگزین اکسل‌های اصلی رنجروور شده‌اند.

چیفتن این محصولات را با سفارش مشتریان می‌سازد بنابراین خریداران می‌توانند از نظر رنگ بدنه، کابین و تریم حداکثر شخصی‌سازی را داشته باشند.

چیفتن Xtreme، رنجروور کلاسیک بازسازی شده با قدرتی فوق‌العاده!

این شرکت قیمت رنجروور Xtreme را اعلام نکرده اما مدل پایه در بریتانیا قیمت ۱۴۷۵۰۰ پوندی معادل ۱۸۵ هزار دلاری دارد. این رنجروور بازسازی شده و پایه از پیشرانه ۸ سیلندر تنفس طبیعی و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک استفاده کرده بنابراین به احتمال زیاد نسخه‌های فول تر قیمت بالاتری خواهند داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !