توزیع 200 بسته گوشت قرمز منجد میان نیازمندان شهرستان اروندکنار


توزیع 200 بسته گوشت قرمز منجد میان نیازمندان شهرستان اروندکنار

حجت الاسلام نصاری زاده از توزیع 200 بسته گوشت قرمز منجمد 2 کیلو گرمی در میان نیازمندان شهرهای اروندکنار و منیوحی خبر داد.

«حجت الاسلام هانی نصاری زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با تبریک فرارسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: رسول خدا (ص) فرمودند شعبان ماه من است و رمضان ماه خداست و آن بهار فقراست؛ خداوند قربانی کردن را قرار داد تا مساکین تان از گوشت سیر گردند پس آنها را اطعام کنید.

رابط کانون های فرهنگی هنری مساجد اروندکنار از توزیع ۲۰۰ بسته گوشت منجد در میان نیازمندان این شهرستان خبر داد و افزود: به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب و ماه شعبان این بسته ها در وزن های ۲ کیلوگرم از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد در میان نیازمندان شهر اروندکنار و منیوحی توزیع شد.

وی تصریح کرد: این بسته ها توسط برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) از طریق ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند به کانون های منطقه جهت کمک به نیازمندان اهدا شد.

حجت الاسلام نصاری زاده بیان کرد: در دین مقدس اسلام آیات و روایات بی شماری درجهت خدمت به مردم اشاره شده است و اکنون نیز بهترین فرصتی است که افراد خیر و نیکوکار به کمک نیازمندان جامعه بشتابند تا خانواده های نیازمند نیز مشکلی نداشته باشند.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری