بالغ بر 87 هزار نفر در کرمانشاه عضو بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر شده‌اند


بالغ بر 87 هزار نفر در کرمانشاه عضو بیمه  کشاورزان، روستاییان و عشایر شده‌اند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه گفت: تاکنون بالغ بر 87 هزار نفر در کرمانشاه عضو بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شده‌اند.

محسن رشیدی اقدم با بیان اینکه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در استان کرمانشاه 41 واحد کارگزاری فعال دارد، گفت: تاکنون 87 هزار و 512 نفر در استان عضو این صندوق شده‌اند.

رشیدی اقدم افزود: امسال 9939 خانوار جدید عضو بیمه صندوق اجتماعی روستاییان و عشایر در استان شده‌اند که با توجه به این آمار کرمانشاه جزو استان‌های برتر کشور است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کرمانشاه اضافه کرد: تاکنون 2646 نفر از مزایای بازنشستگی ناشی از کارافتادگی و مستمری بازماندگان در بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بهره‌مند شده اند.

رشیدی اقدم با بیان اینکه دو برابر سهم این بیمه از سوی دولت پرداخت می‌شود، گفت: این بیمه فرصت خیلی خوبی برای روستائیان و عشایر بوده و امیدواریم شاهد استقبال بیشتر جامعه هدف از این بیمه باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسانی می توانند عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شوند، گفت: ساکنین روستا، ساکنین مناطق عشایری، کشاورزان غیرساکن، قالی‌بافان، رانندگان حمل بار و... می توانند در این صندوق عضو شوند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


بازسازی صحنه قتل افسر انتظامی کرمانشاه