سازمان های مردم نهاد در کاهش آسیب های اجتماعی نقش موثری ایفا نمودند


مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در مراسم تجلیل از سازمان های مردم نهاد برتر استان گفت: سمن های فعال حوزه جوانان در استان در عرصه آموزش، فرهنگ سازی،...

سازمان های مردم نهاد در کاهش آسیب های اجتماعی نقش موثری ایفا نمودند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در مراسم تجلیل از سازمان های مردم نهاد برتر استان گفت: سمن های فعال حوزه جوانان در استان در عرصه آموزش، فرهنگ سازی، تولید محتوا و کاهش آسیب های اجتماعی نقش موثری ایفا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ؛مراسم تجلیل از سازمان های مردم نهاد برتر استان قزوین بهمراه تجلیل از بهمن عسگری؛فاطمه صفر پور و شهلا محمودی 3 قهرمان شاخص و ارزنده ورزش استان با حضور علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان؛افسانه حسن نایبی معاون ورزشی؛علی لطفی معاون فرهنگی و امور جوانان و ندا پاکدامن معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان و دبیران سازمان های مردم برتر استان در سالن جلسات اداره کل برگزارشد.

علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم افزود: سمن های مردم نهاد از تشکل های موفقی هستند که توانسته اند در اجرای بسیاری از برنامه ها کمک ما در اداره ورزش و جوانان باشند و طرح های مهمی را عملیاتی کنند.

وی بیان کرد: در دوران کرونا نیز سازمان های مردم نهاد فعالی داشتیم که به یاری نیازمندان آمدند و در توزیع کمک های مومنانه، کمک به آسیب دیدگان هم نقش اساسی ایفا کردند.

علایی مقدم تصریح کرد: جای خوشحالی دارد که برخی سمن های ما در کنار امور فرهنگی، ورزشی، آموزش جوانان وارد عرصه های خیرخواهانه شده اند و آزادی چند زندانی با همکاری سمن ها از دیگر کارهای ارزشمندی است که می تواند تداوم یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: امیدواریم با کمک پهلوانان و قهرمانان ورزشی بتوانیم زندانیان جرائم غیر عمد بیشتری را در سال آینده آزاد کنیم که این کار به کاهش آسیب های اجتماعی هم کمک خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در سال جاری برنامه های مختلفی به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و نیز فضای مجازی برگزار شد و آموزش هایی در زمینه سبک زندگی، مهارت های قبل و پس از ازدواج و امور دینی و اخلاقی توسط کارشناسان برای سنین جوان ارائه شد که مورد استقبال قرار گرفت.

علایی مقدم گفت: با مشخص شدن ترکیب مجمع جدید جوانان استان امیدواریم تعامل بیشتری بین سازمان های مردم نهاد و اداره ورزش و جوانان استان برقرار شود تا به اهداف پیش بینی شده دست یابیم.

وی اضافه کرد: در هفته جوان هم برنامه های مختلفی پیش بینی شده که باید تلاش کنیم تا نشاط و شادابی جامعه با کمک سمن ها بیشتر شود.در ادامه از 17 سمن موفق و سه قهرمان ورزشی تجلیل شد.در استان قزوین 72 سمن در عرصه ورزش و جوانان فعالیت می کند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ابراز نگرانی رهبران دنیا برای آیت الله رئیسی