انسجام مردم برای کنترل کرونا و مشارکت حداکثری در انتخابات در سال 1400


انسجام مردم برای کنترل کرونا و مشارکت حداکثری در انتخابات در سال 1400

دکتر محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی طی پیامی عید نوروز را به مردم این استان تبریک گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، متن پیام نوروزی استاندار خراسان شمالی در آغاز سال ۱۴۰۰ شمسی

بسم الله الرحمن الرحیم
عرض سلام و ادب دارم خدمت مردم عزیز، شایسته و شهیدپرور استان خراسان شمالی
شروع سال جدید را خدمت شما تبریک عرض می کنم و آرزوی بنده این است در پناه لطف خداوند به عنوان خدمتگزار شما در کنار شما بتوانیم سالی بسیار بهتر از سال های قبل را در پیش رو داشته باشیم.
سال ۱۳۹۹ با تمام فراز و نشیب هایی که داشت با هدایت عالمانه رهبر معظم انقلاب و همچنین تلاش های دولت منتخب مردم و سایر اجزای حاکمیت و سایر قوا بر ملت ایران سپری شد و به لطف خداوند همانگونه که شاهد بودیم به رغم تمامی فشارهای دشمنان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راه پر افتخار خود را در سطح جهان طی کرد.
در استان خراسان شمالی اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم، سایر مدیران و اجزای حاکمیت، امام جمعه، اعضای شورای تامین سعی و تلاشمان بر این بود به رغم تمامی دشواری ها و کمبودهای ناشی از تحریم های ظالمانه بین المللی و بخشی به دلیل نداشته های داخل کشور مسیر را به گونه ای طی کنیم مشکلات شما مردم عزیز را کاهش دهیم.
خدا را شاکریم که در کنار یکدیگر، از سمتی با تلاش و کوشش مدیران استان و بالاتر از آن حضور شما مردم عزیز، صبور و ولایتمدار با آنچه که عشق می ورزید به نظام و با آنچه که عشق می ورزید به رهبری خود با استقامت خود ما را همراهی کردید، کمبودها را تحمل کردید و این اجازه را به ما دادید گام های پیشرفت، آبادانی و توسعه استان را با شتاب بیشتری طی کنیم.
خوشحالیم از اینکه هر گونه از شاخص ها و معیارهای کشوری در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و عمرانی را که می سنجیم متوجه خواهیم شد با ایجاد انسجام اجتماعی بین اجزای حاکمیت و مردم به گونه ای عمل کردیم که استان خراسان شمالی از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است.
قطعا بنده به عنوان خدمتگزار مردم و سایر مدیران، سایر اجزای حاکمیت در کنار نماینده ولی فقیه در استان و روحانیون معززی که در استان همواره در کنار ما بودند هم عهدیم تا بتوانیم تعهدمان را به خون ۳ هزار شهید استان ادا کنیم و فضایی را ایجاد کنیم برای آبادانی بیشتر این استان سرافراز.
در پایان از شما مردم عزیز تقاضا دارم همانگونه که تا به حال در کنار ما بودید و تمامی مشکلات را تحمل کردید هم در بحث ویروس کرونا باز آن انسجام را با یکدیگر داشته باشیم در بحث آنچه که دغدغه رهبر معظم انقلاب بوده است بحث مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ هم در بحث شوراها و هم ریاست جمهوری مثل همیشه مانند دوره قبل انتخابات انشالله حداکثر مشارکت را از تمامی اقشار مردم عزیز شاهد باشیم به لطف خداوند متعال.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل