برگزاری ویژه برنامه اعیاد شعبانیه در مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا


برگزاری ویژه برنامه اعیاد شعبانیه در مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا

رمضانپور از برگزاری ویژه برنامه اعیاد شعبانیه در مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا خبر داد.

«امیر رمضانپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: ماه شعبان از ماه‌های پربرکتی است که در روایات اسلامی فضیلت‌های مهمی برای آن بر شمرده شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا با بیان اینکه امام حسین(ع) با ولادت خود مکتبی را راه‌اندازی کردند که سراسر قداست و طهارت است افزود: همزمان با اعیاد شعبانیه به مدت سه شب ویژه برنامه این ایام در مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم از سه‌شنبه(26اسفند) تا پنج‌نشبه(28اسفند) همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود گفت: در این ویژه برنامه حجت‌الاسلام باقری و حجت‌الاسلام محسنی به سخنرانی و «مهدی اخوان» به مولودی‌خوانی و مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

رمضانپور با اشاره به اینکه فرهنگ ما آمیخته با فرهنگ دینی است و مهمترین وظیفه ما هم در این جشن‌ها باید معرفت‌افزایی و بصیرت‌بخشی باشد تصریح کرد: آشنایی بیشتر جوانان با ائمه معصومین(ع) و سیره زندگی آن بزرگواران از اهداف برگزاری جشن‌های شعبانیه است.

مدیر کانون فرهنگی شهید آوینی مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: از عموم مردم خواسته می‌شود برای شرکت در این ویژه برنامه حتما پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و با ماسک وارد مجلس شوند.

پایان پیام/526

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طوفان گرد و خاک سیستان 324 را راهی بیمارستان کرد