اتمام برگزاری دوره‌های مهارت آموزی یکساله دانشگاه رجایی تا ٣ سال آینده


اتمام برگزاری دوره‌های مهارت آموزی یکساله دانشگاه رجایی تا ٣ سال آینده

رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده تا سال ١4٠٣ دوره های مهارت آموزی یکساله به اتمام می رسد و نیازی به آن نیست.


رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده تا سال ١۴٠٣ دوره های مهارت آموزی یکساله به اتمام می رسد و نیازی به آن نیست.

حمیدرضا عظمتی رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در گفت‌وگوبا خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی و انتقاداتی که به این دوره ها وارد است، اظهار کرد: سهم دانشگاه شهید رجایی نسبت به دانشگاه فرهنگیان از لحاظ تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش متفاوت است و آن طور که برآورد می‌شود جامعه مخاطبان این دانشگاه در کل کشور حدود ۵ درصد است که در هنرستان‌ها پوشش تحصیلی هنر آموزان را بر عهده می‌گیرند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد هنرآموزان بسیار کمتر از دانش آموزان است بنابراین از لحاظ تامین نیروی انسانی جمعیت کمتری را باید نسبت به دانشگاه فرهنگیان پوشش دهیم.

رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم این دانشگاه طی چهار دهه اخیر تاکنون بهترین وضعیت را در ایفای ماموریت خود داشته است، اظهار کرد: در شرایط کنونی نزدیک‌ترین فاصله را به مأموریتی که برای این دانشگاه تعریف شده است داریم.

او تصریح کرد: از سال ۹۱ به بعد ظرفیت پذیرش در این دانشگاه ۵ برابر شده است تا به خلاء های تامین نیروی انسانی در آموزش و پرورش پاسخ دهد. همچنین براساس برآوردهای انجام شده تا سال ١۴٠٣ دوره های مهارت آموزی یکساله به اتمام می رسد و نیازی به برگزاری آن از این تاریخ به بعد نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید

۱۰۰ درصد ظرفیت دانشگاه شهید رجایی در اختیار آموزش و پرورش است روش‌های برگزاری امتحانات در دانشگاه شهید رجایی

انتهای پیام/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چرا محمدعلی فردین کشتی را کنار گذاشت؟