طرح «همای نوروز» در کانون «قرآن و عترت» اجرا شد


طرح «همای نوروز» در کانون «قرآن و عترت» اجرا شد

کامگار از اجرای طرح «همای نوروز» ویژه کمک به خانواده های کم بضاعت روستای «منصور آباد»، بخش «جویم» به همت کانون فرهنگی و هنری «قرآن و عترت» این روستا خبر داد.

«امیرحسین کامگار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: کانون فرهنگی و هنری «قرآن و عترت»، مسجد «امام خمینی (ره)» در روستای «منصورآباد» از ابتدای سال گذشته اقدام به اجرای چندین مرحله طرح کمک به محرومان و نیازمندان کرده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «قرآن و عترت»، مسجد «امام خمینی (ره)»، روستای «منصورآباد» بخش «جویم» لارستان، افزود: در راستای این طرح و با تهیه بسته های معیشتی به خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده از کرونا کمک شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح «همای نوروز» در راستای کمک به خانواده های مستمندان، عنوان کرد: در این طرح کمک های نقدی و غیرنقدی خیران و نیک اندیشان جمع آوری و در ایام نوروز به صورت کارت هدیه و سبد کالا میان ایتام و نیازمندان توزیع شده است.

کامگار با اشاره به اینکه این طرح با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) جویم به اجرا در آمده است، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح و به همت بچه های مسجد، تعداد 40 بسته معیشتی تهیه و میان خانواده های کم بضاعت توزیع شده است.

وی به محتویات بسته های معیشتی اشاره کرد و گفت: بسته های معیشتی در طرح «همای نوروز» شامل برنج، روغن، ماکارونی، لوبیا، سس گرجه، نمک، ماسک بوده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «قرآن و عترت»، مسجد «امام خمینی (ره)»، روستای «منصورآباد» بخش «جویم» لارستان، با اشاره به ارزش بسته های معیشتی تهیه شده در این طرح، عنوان کرد: ارزش هر بسته در طرح «همای نوروز» 120 هزار تومان بوده که در مجموع حدود پنج میلیون تومان برای تهیه بسته ها هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد، عنوان کرد: خیران و نیکوکاران می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را با مراجعه به کانون «قرآن و عترت» مسجد «امام خمینی (ره)» روستای «منصورآباد» تحویل دهند.

کامگار در پایان با قدردانی از تلاش های خیران و نیکوکاران در طرح «همای نوروز» گفت: مرحله جدید کمک به خانواده های کم بضاعت در ماه مبارک رمضان به اجرا در می آید.

پایان پیام/691

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان