توقیف 203 خودرو در گلستان به خاطر رانندگی خطرناک


توقیف 203 خودرو در گلستان به خاطر رانندگی خطرناک

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی پلیس، تعداد 189 دستگاه وسیله نقلیه در محورهای برون شهری و 14 دستگاه در درون شهرهای استان به علت تخلفات حادثه ساز اعمال قانون و توقیف شدند.

سردار سعید دادگر با اشاره به حضور شبانه روزی پلیس در جاده ها و محورهای درون و برون شهری برای تامین نظم ترافیکی، گفت: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ حادثه رانندگی منجر به فوت در سطح استان رخ نداده که این مهم حاصل همکاری مردم در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و البته حضور فعال پلیس بوده است.

وی با اشاره به توقیف ۲۰۳ خودرو در سطح جاده های درون شهری و برون شهری استان از آغاز طرح نوروزی پلیس، افزود: اکثر این خودروها پلاک بومی هستند.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به خسارات جانی، مالی و روحی سوانح رانندگی، تاکید کرد: حوادث رانندگی، نتیجه یک لحظه غفلت و سهل انگاری هستند که به سادگی می توان از وقوع آن ها پیشگیری کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس گلستان، دادگر با تاکید بر آمادگی کامل پلیس گلستان برای اجرای ماموریت های مختلف و دفاع از نظم و امنیت جامعه، گفت: از شهروندان محترم و قانونمدار تقاضا داریم شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کرده و از رفتن به سفر پرهیز کنند تا هرچه زودتر شاهد ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا باشیم.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نگاه تحول گرا لازمه پیشرفت گرگان/توسعه با مشارکت مردمی شدنی است