شهرستان نهاوند از وضعیت نارنجی کرونایی خارج شد


شهرستان نهاوند از وضعیت نارنجی کرونایی خارج شد

همدان- ایرنا- سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان همدان گفت: شهرستان نهاوند از وضعیت نارنجی کرونایی خارج و به حالت زرد برگشت.

مهرداد نادری فر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرستان نهاوند از نیمه های اسفند در حالت نارنجی کرونایی قرار گرفت که طبق طرح جامع هوشمند مقابله با کرونا و بر اساس محدودیت های پیش بینی شده بر اساس رنگ نارنجی عمل شد.

وی اضافه کرد: طبق طرح جامع هوشمند مقابله با کرونا ورود خودرو به شهرستانهای دارای وضعیت نارنجی ممنوع بوده همچنین خودروهای این شهرستان نیز تا بازگشت شرایط به حالت عادی حق خروج از حوزه استحفاظی شهرستان نهاوند را نداشتند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان همدان بیان کرد: طبق آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان نهاوند از وضعیت نارنجی خارج شده است و هم اینک خودروها حق تردد به این شهرستان را دارند.

نادری فر درباره آخرین وضعیت استان همدان نیز گفت: در حال حاضر ۱۰ شهرستان استان همدان در وضعیت زرد کرونایی هستند که امید می رود با رعایت پروتکل های بهداشتی به آبی و سفید تغییر رنگ پیدا کنند.

وی از شهروندان خواست با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمع و دورهمی ها، ستاد کرونا را در مهار و شکستن زنجیره کرونا یاری دهند.

طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی علوم پزشکی استان همدان از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تا روز یکم فروردین سال جاری کرونا جان یک هزار و ۵۵۵ شهروند همدانی را گرفت و در این مدت زمان مجموع موارد مثبت بستری در این استان به ۱۰ هزار و ۶۴۸ نفر رسیده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

«شرح احوال و گزیده آثار صفاالحق» برگی از تاریخ مُجسم همدان