قیمت و مشخصات گوشی شیائومی پوکو x3 پرو


قیمت و مشخصات گوشی شیائومی پوکو x3 پرو

گوشی شیائومی پوکو x3 پرو امروز 2 فروردین 1400 رونمایی شد و راهبرد معاصر در این خبر به بررسی قیمت و مشخصات گوشی شیائومی پوکو x3 پرو میپردازد.

قیمت و مشخصات گوشی شیائومی پوکو x3 پرو

به گزارش راهبرد معاصر؛ فروشگاه رسمی شیائومی در ویتنام از قبل قیمت و مشخصات گوشی شیائومی پوکو x3 پرو را افشا کرد و این گوشی امروز رونمایی شد. پوکو X3 پرو قدرتمندتر پوکو X3 است و قیمت گوشی شیائومی پوکو x3 پرو و مشخصات آن را در این خبر میخوانید.

پوکو برند محبوب شیائومی است که از مدت ها قبل اعلام کرده است که گوشی شیائومی پوکو x3 پرو در تاریخ ۲۳ مارس مصادف با 2 فرودین رونمایی می شود. ویژگی های جذاب پوکو X3 پروبه سرعت کاربران را جذب خود میکند و راهبرد معاصر در این خبر به بررسی قیمت و مشخصات گوشی شیائومی پوکو x3 پرو میپردازد.

مشخصات گوشی شیائومی پوکو x3 پرو

این گوشی از نظر طراحی تفاوت خاصی با پوکو X3 ندارد اما از نظر سخت‌افزاری بهبودهای قابل توجهی را دریافت کرده است. مهم‌ترین ویژگی این گوشی، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۰ است که نمونه‌ی بهود یافته نسبت به اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس محسوب می‌شود. این یعنی عملکرد نسبتا بهتری در مقایسه با پرچم‌داران ۲۰۱۹ ارائه می‌کند و از این نظر، فاصله‌ی زیادی با پوکو X3 دارد.

این گوشی مانند برادر خود مبتنی بر نمایشگر ۶.۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتز با رزولوشن ۱۰۸۰p است. رفرش ریت بالا به یک ویژگی عادی در بین گوشی‌های میان‌رده تبدیل شده و پوکو X3 پرو هم از این قاعده مستثنا نیست. نمایشگر ۱۲۰ هرتز در کنار اسنپدراگون ۸۶۰ و حافظه UFS 3.1 به معنای ارائه‌ی تجربه کاربری بسیار روان است.

قیمت و مشخصات گوشی شیائومی پوکو x3 پرو

برخلاف پوکو X3 که از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد، این گوشی مبتنی بر دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است. همچنین در کنار آن دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، مارکو ۲ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. در حفره‌ی نمایشگر هم دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی تعبیه شده و همچنین انرژی آن از طریق باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. در ضمن نباید پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی را از قلم بیندازیم.

قیمت شیائومی پوکو x3 پرو

مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۲۴۹ یورو راهی بازار می‌شود و برای خرید مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی باید مبلغ ۲۹۹ یورو بپردازید. این گوشی از دو روز دیگر راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

قیمت و مشخصات گوشی شیائومی پوکو x3 پرو


پوکو F3

همانطور که انتظار داشتیم، پوکو F3 از نظر ظاهری و سخت‌افزاری تا حد زیادی همان ردمی K40 است ولی تفاوت‌های با این گوشی دارد. قلب تپنده‌ی این گوشی تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ است که در مقایسه با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس عملکرد نسبتا بهتری را ارائه می‌کند. روی هم رفته تراشه‌ی بسیار قدرتمندی به حساب می‌آید و به لطف بهره‌گیری از مودم X55 از شبکه ۵G هم پشتیبانی می‌کند.

این گوشی از نظر ظاهری و دیگر مشخصات تفاوت‌هایی با پوکو X3 پرو دارد. اگرچه نمایشگر این گوشی هم ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p است، اما به جای LCD مبتنی بر فناوری اولد است. در پنل پشتی این گوشی شاهد دوربین سه‌گانه هستیم که از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و تله‌ماکرو ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

قیمت و مشخصات گوشی شیائومی پوکو x3 پرو

همچنین نسبت به X3 پرو از باتری کوچک‌تری بهره می‌برد و ظرفیت باتری آن به ۴۵۲۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد. این گوشی هم از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۳۴۹ یورو راهی بازار می‌شود و مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی هم ۳۹۹ یورو قیمت دارد. فروش این گوشی از ۵ روز دیگر یعنی ۲۷ مارس آغاز خواهد شد.


جدول قیمت گوشی شیائومی امروز دوشنبه 2 فروردین 1400

راهبرد معاصر بسته خبری امروز قیمت گوشی شیائومی ، جدیدترین قیمت گوشی شیائومی را ارائه می کند. در این خبر جدول قیمت گوشی شیائومی امروز دوشنبه 2 فروردین 1400 را می خوانید. لیست منتشر شده برای قیمت گوشی شیائومی دارای گارانتی معتبر است.

شیائومی در چند سال اخیر با بازاریابی صحیح و ارائه محصولات باکیفیت و بسیار ارزان توانست به یکی از قطب‌های اصلی تلفن‌ همراه در جهان تبدیل شود.

این شرکت همواره از فناوری‌های نوین در محصولات خود استفاده می‌کند که به فروش مدل‌های آن کمک فراوانی می‌کند.

قیمت نام محصول
۱۵.۰۰۰.۰۰۰ – ۱۳.۸۰۰.۰۰۰ Mi Note 10 128GB
۷.۵۰۰.۰۰۰ – ۶.۶۰۰.۰۰۰ Redmi Note 9T 5G 128GB
۶.۲۰۰.۰۰۰_ ۵.۸۰۰.۰۰۰ Redmi Note 9s 128 GB
۶.۵۰۰.۰۰۰ _ ۶.۲۰۰.۰۰۰ Redmi Note 8 Pro 128 GB
۴.۹۰۰.۰۰۰ _ ۴.۵۰۰.۰۰۰ Redmi Note 8 64 GB
۶.۲۰۰.۰۰۰ _ ۵.۵۰۰.۰۰۰ Mi A3 128G
۴.۲۰۰.۰۰۰ _ ۳.۷۰۰.۰۰۰ Redmi 9 64 GB
۴.۰۰۰.۰۰۰_ ۳.۲۰۰.۰۰۰ Redmi 8 64 GB
۴.۰۰۰.۰۰۰_ ۳.۴۰۰.۰۰۰ Redmi 8A 32 GB

مزایا و معایب گوشی های شیائومی

مزایا و معایب گوشی شیائومی – چند سالی می شود که برند گوشی شیائومی (Xiaomi) در بازار ایران محبوب شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. شیائومی یکی از برندهای چینی است که توانسته جایگاه مناسبی در بازار فروش گوشی های همراه به دست آورد. ما در این مقاله قصد داریم تا ویژگی ها، مزایا و معایب گوشی شیائومی را به طور کامل بررسی کنیم. پس اگر قصد خرید گوشی های این برند را دارید، این بحث را دنبال کنید.


نگاهی اجمالی به برند شیائومی

شیائومی یکی از شرکت‌های الکترونیک بخش خصوصی است که در چین شهر پکن قرار دارد. فعالیت آن در زمینه طراحی، توسعه و فروش تلفن همراه می باشد و از سال ۲۰۱۱ اولین محصول خود را روانه بازار کرده است. محصولات این شرکت طی سال های اخیر به دلیل ویژگی های مثبتی که داشته توجهات بسیاری از مردم را به خود جلب کرده با این حال در کنار مزایا، ایراداتی هم دارد که در ادامه آن ها را عنوان می کنیم.

قیمت و مشخصات گوشی شیائومی پوکو x3 پرو

به جرأت می توان گفت یکی از اصلی ترین دلایل خرید این گوشی بین مردم، قیمت مناسب آن نسبت به گوشی های آیفون و سامسونگ است. به دلیل افزایش قیمت دلار این موضوع یکی از مزیت های اصلی این تلفن همراه به شمار می رود.

به طوری که می توانید با پرداخت هزینه ای کمتر از امکانات ویژه ای استفاده کنید. اما شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که چرا گوشی های شیائومی ارزان تر از سایر برندها هستند؟

دلیل اول اینکه برای توزیع محصولات شیائومی به تمامی کشورها شبکه گسترده ای وجود دارد که کار فروش را انجام می دهند. بنابراین نقش واسطه برای رسیدن محصول به دست مشتری حذف شده و به همین دلیل با قیمت اصلی خود به فروش می رسد.

دلیل دوم مربوط به تبلیغات این محصول است. سایر برندها سالانه مبالغ زیادی را صرف تبلیغ محصولات جدید خود می کنند. در حالی که تبلیغ گوشی شیائومی تنها از شبکه های مجازی و فضای اینترنت صورت می گیرد. پس هزینه تبلیغات بر قیمت محصول لحاظ نمی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟