برگزاری طرح جمعه های انتظار در گچساران/ آغاز ثبت نام دوره حضوری معارف مهدویت


برگزاری طرح جمعه های انتظار در گچساران/ آغاز ثبت نام دوره حضوری معارف مهدویت

مدیر موسسه دارالمهدی (عج) گچساران از برگزاری طرح «جمعه های انتظار» و آغاز ثبت نام دوره حضوری آموزش «معارف مهدویت» در این شهرستان خبر داد.

«پیمان یزدان کیش»، امروز جمعه (۲۹ اسفند) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه مهدویت و سالروز تولد امام زمان (عج)، طرح «جمعه های انتظار» و آغاز ثبت نام دوره حضوری «آموزش معارف مهدویت» در این شهرستان، آغاز شد.

مدیر موسسه دارالمهدی (عج) گچساران، تصریح کرد: طرح جمعه های انتظار در گچساران، همانند سه شنبه های مهدوی ولی با رویکردی جدید یاد و نام امام زمان (عج) را در شهرستان زنده نگه خواهد داشت.

وی افزود: امروز جمعه همزمان با میلاد حضرت امام سجاد (ع)، اعضای موسسه دارالمهدی (عج) شهرستان گچساران در طرح «جمعه های انتظار» برای استقبال از این دهه مبارک با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، اقدام به توزیع شیرینی، بسته های فرهنگی، ماسک بهداشتی بین مردم و پخش مولودی در مرکز شهرستان گچساران کردند.

یزدان کیش اظهار کرد: موسسه دارالمهدی (عج) گچساران، همزمان با این طرح، ثبت نام دوره حضوری آموزش معارف مهدویت را با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) شروع کرده که این کلاس هه به امید خدا با استفاده از اساتید شاخص و برتر مهدویت کشوری در تابستان ۱۴۰۰ در شهرستان گچساران برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از مهدی یاوران و همه کسانی که علاقه مند به کسب معارف مهدویت هستند، برای حضور در این دوره دعوت می کنم و از بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) و امام جمعه شهرستان گچساران، بابت همکاری و هدایت این برنامه ها تشکر می کنم.

پایان پیام/630

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیش از انقلاب نگاه‌‌ها به مهدویت ایستا و منفی بود/ انتظار پویا و زمینه‌ساز دستاورد انقل...