جشنواره مجازی مشق انتظار در مدارس کشور آغاز شد


جشنواره مجازی مشق انتظار در مدارس کشور آغاز شد

کرج - ایرنا - مدیرکل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: جشنواره مجازی مشق انتظار ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان به مناسبت نیمه شعبان در کشور آغاز شد.

محمد رضا مسیب زاده روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا درکرج با اشاره به اینکه این جشنواره تا نیمه اول ماه مبارک رمضان ادامه دارد، گفت: این جشنواره به علت شیوع ویروس کرونا در سه بخش ادبی، هنری ،دعا و نیایش با استفاده از ظرفیت فضای مجازی اجرایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بخش ادبی شامل مقاله نویسی، خاطره نویسی و دلنوشته مهدوی و خوانش کتاب مهدوی است.

وی بیان داشت: بخش هنری هم شامل نقاشی، عکاسی، طراحی پوستر مهدوی، موشن‌گرافی، انیمیشن، دابسمش و دعا و نیایش هم شامل قرائت ادعیه مهدوی است.

مسیب زاده تصریح کرد: علاقه مندان برای دریافت آیین نامه جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به کانال انتظار و مهدویت در شبکه اجتماعی شاد به نشانی entezarvamahdaviatmedu@ مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه دبیرخانه پایگاه انتظار و مهدویت قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز کشور دراستان یزد مستقراست، یادآورشد: همزمان با شب نیمه شعبان نیزمراسم احیای این شب در قالب برنامه ای با عنوان «طلوع خورشید در شب» از ساعت ۲۲:۳۰ الی ۲۴ برگزارشد.

مدیرکل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در راستای این جشنواره برنامه ای به مناسبت میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) با عنوان «منجی موعود» امروز نیزاز ساعت ۲۰ الی ۲۱ برگزار می شود.

وی عنوان کرد: این برنامه به صورت زنده از طریق فضای مجازی و کانال انتظار و مهدویت در شبکه شاد به نشانی entezarvamahdaviatmedu@ همچنین کانال آموزش و پرورش استان به نشانی @yazdedu برای دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده های آنان پخش می‌شود.

وی تاکید کرد: برای شرکت کنندگان در جشنواره جوایز نفیس و ارزنده ای به صورت نقدی و غیرنقدی در نظر گرفته شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...