درگ فورد F-150 رپتور قدیم و F-150 هیبریدی جدید


درگ فورد F-150 رپتور قدیم و F-150 هیبریدی جدید

اکثر ماشین بازها احتمالاً فورد F-150 رپتور را به عنوان پادشاه مسابقات درگ این خودروساز معرفی خواهند کرد. جدیدترین نسل این پیکاپ پرفروش از پیشرانه 6 سیلندر توئین توربو و سیستم هیبریدی ملایم سود می‌برد. کانال یوتیوب Fast Lane اخیراً جدیدترین نسل F-150 را در برابر نسل قبلی رپتور قرار داده است. در روی کاغذ … The post درگ فورد F-150 رپتور قدیم و...

اکثر ماشین بازها احتمالاً فورد F-150 رپتور را به عنوان پادشاه مسابقات درگ این خودروساز معرفی خواهند کرد. جدیدترین نسل این پیکاپ پرفروش از پیشرانه ۶ سیلندر توئین توربو و سیستم هیبریدی ملایم سود می‌برد. کانال یوتیوب Fast Lane اخیراً جدیدترین نسل F-150 را در برابر نسل قبلی رپتور قرار داده است.

درگ فورد F-150 رپتور قدیم و F-150 هیبریدی جدید

در روی کاغذ هر دو پیکاپ نزدیک‌تر از آن چیزی هستند که فکر می‌کنید. اگرچه رپتور هنوز هم مدل قوی‌تری بوده و خروجی ۴۵۰ اسبی و گشتاور ۶۹۱ نیوتون متری دارد اما مدل جدید F-150 هیبرید هم کم‌توان نبوده و از قدرت ۴۳۰ اسب بخاری و گشتاور ۷۷۲ نیوتون متری سود می‌برد. این مدل علاوه بر گشتاور بیشتر چند کیلویی هم سبک‌تر از رپتور نسل قبل می‌باشد.

با وجود چنین فاصله کوتاهی که برای برگزاری درگ تدارک دیده شده F-150 2021 در تست اول پیروزی را به دست می‌آورد. درست در نقطه مقابل آن چیزی که فکر می‌کردید نتیجه به دست آمده چندان دور از انتظار هم نبوده است. بله شاید بگویید F-150 هیبرید استارت زودتری داشته اما تست‌های بعدی نیز نتایج مشابهی را نشان داد. Fast Lane پس از برگزاری درگ بین دو برادر با خود فکر کرده بهتر است نسل جدید این پیکاپ را در برابر رم TRX قرار دهد.

درگ فورد F-150 رپتور قدیم و F-150 هیبریدی جدید

پس از بروز برخی مشکلات فنی در TRX سرانجام این هیولا پرفورمنس خود را به نمایش می‌گذارد. واضح است که این خودرو برتر از فورد ظاهر شده است.

درگ فورد F-150 رپتور قدیم و F-150 هیبریدی جدید

واضح است که ویدئوی موردبحث بیشتر از آنکه به فکر رقابتی جدی باشد دنبال لحظات هیجان‌انگیز بوده اما نباید این حقیقت را فراموش کرد که پیکاپ های امروزی به محصولاتی قلدر و پرفورمنس بدل شده‌اند.

[دانلود ویدئو]

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان