اهم اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان در سال 99


قاسمعلی برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان، اهم اقدامات و دستاوردهای اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان در سال 99 را تشریح کرد....

اهم اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان در سال 99

قاسمعلی برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان، اهم اقدامات و دستاوردهای اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان در سال ۹۹ را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، قاسمعلی برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل گفت : سال 1399 با همه سختی ها و پستی و بلندی های آن به پایان رسید . با وجود بیماری کرونا و تمامی محدودیت های اجرایی در راستای مسابقات ورزشی توانستیم تا جایی که ستاد کرونا اجازه داد از ورزش و هیجانات آن فاصله نگیریم .

وی گفت : در سال 99 خیلی از هیئت های استان توانستند عملکرد خوبی را از خود نشان دهند و نتایج قابل قبولی را در مسابقات و لیگ ها ورزشی به دست آورند .

حمایت های ویژه و همراهی دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و معاونین وزارت و دکتر حق شناس استاندار ورزش دوست و مجمع نمایندگان استان و مساعدت های سایر مسئولین و مدیران استانی توانست به ورزش گلستان کمک شایانی نمایند . کسب عنوان قهرمانی در لیگ دسته یک والیبال مردان ، عنوان دومی و سومی لیگ برتر هاکی کشور توسط آقایان و بانوان استان ، حضور تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله یک چهارم نهایی پلی آف ، قهرمانی تیم های نوجوانان و جوانان آقایان و تیم بزرگسالان بانوان در تور والیبال ساحلی کشور و قهرمانی تیم پاس گرگان در لیگ دسته یک والیبال کشور ، کسب عنوان قهرمانی تیم پرثوآ بانوان در مسابقات کشوری

وی ادامه داد : افتتاح و بهره برداری از اماکن و سالن ها و زمین های چمن مصنوعی نیز از جمله اتفاقات خوب سال 99 بود ، افتتاح هتل ورزش گرگان می تواند نقطه عطفی در میزبانی ها و برگزاری مسابقات بین المللی در گلستان باشد . همچنین افتتاح سالن ورزشی صدرا بندرگز که آرزوی دیرینه مردم منطقه بود در سال 99 اتفاق افتاد .

برزمینی با اشاره با حوزه جوانان گفت : سازمان مردم نهاد با برگزاری پویش های مختلف از جمله کمک به آسیب دیدگان زلزله ، رزمایش همت جوانانه و کمک های مؤمنانه و ایتام از بازوان پرقدرت این اداره کل به حساب می آیند .

همچنین در مسیر شیوع ویروس کرونا تلاش های این جوانان در زمینه اطلاع رسانی و تهیه و پخش مایحتاج مردم ستودنی بود .

کما اینکه برگزاری دومین دوره جشنواره اقوام ایران زمین ، تشکیل مجمع خیرین ازدواج و رونمایی از سند ساماندهی ازدواج جوانان از اتفاقات مهم و مثمر ثمر این حوزه به شمار می رود .

برزمینی با قدردانی از تلاش تک تک هیئت های ورزشی استان گفت : امیدوارم سال 1400 که سال المپیک و رویدادهای مختلف ورزشی می باشد ، شاهد درخشش ورزشکاران استانم در ابعاد مختلف قهرمانی و حرفه ای ، همگانی و روستایی و بانوان باشیم ، وی همچنین با اشاره به بررسی عملکرد هیئت ها و برگزاری مجامع سالیانه آن ها افزود : مسلماً چنانچه هیئتی نتواند انتظارات این اداره کل را برطرف نماید ، وظیفه خود می دانم با هماهنگی های فدراسیون مربوطه شرایط حضور فردی که می تواند در جهت رشد و توسعه ورزش به استان کمک نماید ، فراهم آورم .

وی با اشاره به افتتاح 40 خانه ورزش روستایی در سال 1399 گفت : تلاش خواهیم کرد تا اکثر روستاهای استان را مجهز به خانه ورزش کرده تا بتوانیم ورزش همگانی را در روستاهای گلستان پررنگ نماییم .

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان در خاتمه با توجه به انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سال 1400 گفت : جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان گلستان بدون شک تکلیف سیاسی و شرعی خود را در این عرصه مهم انجام خواهد داد .

وی در پایان با آرزوی صحت و سلامت برای کلیه هموطنان گفت : امیدوارم سال پیش روی سالی پر از اتفاق های خوب برای مردم میهن عزیزم باشد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تلاش یک فرد ناشناس برای ورود غیرقانونی به کنسولگری روسیه در آلمان