رسانه‌های معاند به دنبال بی‌اهمیت جلوه دادن انتخابات هستند


رسانه‌های معاند به دنبال بی‌اهمیت جلوه دادن انتخابات هستند

کرمانشاه - ایرنا- رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه، بی‌اهمیت جلوه دادن انتخابات و ناکارآمدنشان دادن مدیران را یکی از اهداف رسانه‌های معاند دانست و گفت: در این شرایط، تخریب و سیاه‌نمایی به ناامیدی و بی‌اعتمادی مردم از نظام اسلامی خواهد انجامید که باید از آن دوری کرد.

به گزارش ایرنا؛ «حسین خوش‌اقبال» روز سه‌شنبه در جلسه ستاد انتخابات صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در سرسرای اجتماعات ساختمان سیما با تاکید بر ضرورت امیدآفرینی در جامعه، افزود: نشاط افزایی در اقوام موجب تقویت وحدت می‌شود کما اینکه گاهی یک موسیقی، یک لباس و برپایی یک آئین در مشارکت اثرگذار است.

او با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: صدا و سیما می‌تواند با تقویت روحیه، نشاط بخشی و امیدآفرینی موجبات افزایش مشارکت در انتخابات خردادماه را فراهم کند.

وی با تقدیر از تلاش‌های صدا و سیما در انعکاس خدمات دولت و نظام اسلامی گفت: بیان عملکردها در رسانه ملی در رضایتمندی مردم موثر بوده و نگرش عمومی را تغییر خواهد داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به اهمیت رای و مشارکت مردم در انتخابات اظهار داشت: هنر رسانه‌ها، نخبگان و دلسوزان انقلاب و نظام اسلامی، شنیدن گلایه ها و انتقادات مردم و جذب آنها به مشارکت هر چه بیشتر در انتخابات است.

وی با تاکید بر اینکه «بایستی فضا را به سمت مشارکت حداکثری پیش ببریم»، یادآور شد: مشارکت حداکثری اولویت و تمرکز ستاد انتخابات است و می طلبد منتخب انتخابات رای بالایی داشته باشد ولو اینکه مخالف گرایش ما باشد.

خوش اقبال با بیان اینکه جبهه استکبار و شبکه‌های معاند دست به دست هم داده‌اند که انتخابات پرشور نباشد، افزود: نتیجه یک انتخابات پرشور، رییس جمهوری قوی برای پیشبرد برنامه های داخلی و موضع گیری های بین المللی خواهد بود.

وی با تاکید بر جذب همه علاقمندان به ایران و نظام در انتخابات تصریح کرد: صدا وسیما صدای گویای نظام است و توقع از این رسانه تبلیغ مشارکت حداکثری است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به مشکلات و تنگناهای اقتصادی سال ۹۹ گفت: باوجود بیکار شدن جمع قابل توجهی با شیوع کرونا، مردم بزرگوارانه و صبورانه همراهی داشته اند و باید قدردان این مردم بود.

خوش‌اقبال، تمرکز جبهه استکبار و شبکه های معاند را ایجاد یاس و ناامیدی از صندوق رای و انتخابات عنوان کرد و گفت: واکنش شبکه های معاند به توافق ایران و چین نشان می‌دهد که چه توان و انرژی برای ایجاد یاس و ناامیدی گذاشته است.

۲۸ خرداد ماه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان برگزار می شود.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۱ بخش، ۳۲ شهر، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد.

۷۵ درصد جمعیت استان کرمانشاه در نقاط شهری و ۲۵ درصد نیز در روستاها زندگی می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم