مجتمع پرورش ماهی و مرغداری در عجب‌شیر بهره برداری شد


مجتمع پرورش ماهی و مرغداری در عجب‌شیر بهره برداری شد

مراغه - ایرنا - با حضور مسوولان استانی و شهرستانی فاز اول مجتمع پرورش ماهی و مرغداری سهند در روستای محمودآباد عجب‌شیر با سرمایه گذاری 40 میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، فعالیت این مجموعه با پرورش ۲۰ هزار قطعه ماهی قزل آلا شروع شده است و برای ۳۷ نفر فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد خواهد کرد.

سالن های جوجه ریزی این مجتمع در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر روز چهارشنبه در افتتاح این مجموعه تولیدی افزود: مسئولان باید دقت کنند که زحمات کشاورزان و این مردم انقلابی و مؤمن نباید نادیده گرفته شود و حمایت از کشاورزان و طرح‌های اشتغالزایی کشاورزی در اولویت نخست باشد.

علی علیزاده افزود: با برنامه ریزی های شهرستانی در قالب طرحهای بخش کشاورزی قدمهای قابل توجهی برداشته شده و کلیه موانع موجود برای تولید این مجتمع برداشته شود.

وی از روسای جهاد و برق خواست نسبت به رفع مشکلات برق و پروانه فعالیت این مجتمع با نظر مساعدت اقدام کنند.

بیمارستان جدید عجب شیر در آستانه افتتاح است

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی امروز همچنین در بازدید از بیمارستان در حال احداث شهرستان گفت: شمارش معکوس برای افتتاح این بیمارستان جدید شروع شده است.

علی علیزاده در این بازدید بر ضرورت تجهیز به موقع این بیمارستان تاکید کرد .

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصدی این بیمارستان اظهار داشت: امیدواریم تا آخر خرداد ماه در این بیمارستان شاهد ارائه خدمات درمانی به شهروندان عجب‌شیر باشیم.

علیزاده در جریان این بازدید از تخصیص یک دستگاه سی تی اسکن پیشرفته به دنبال اخذ دستور از وزیر بهداشت خبرداد و گفت: با نصب این دستگاه در بیمارستان امام خمینی عجب‌شیر از این پس بیماران، خدمات سی تی اسکن خود را در عجبشیر دریافت خواهند کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسم کانال غمگین | اسامی دپ و غمگین برای کانال روبیکا، تلگرام و یوتیوب (فارسی و انگلیسی)