47 دوربین ثابت و سیار محورهای مواصلاتی ایلام را رصد می کنند


47 دوربین ثابت و سیار محورهای مواصلاتی ایلام را رصد می کنند

ایلام - ایرنا - رییس پلیس راه ایلام با بیان اینکه طرح نوروزی پلیس راه تا 14 فروردین ماه در تمامی محورهای اصلی و تفرجگاه های استان اجرا می شود، گفت: محورهای مواصلاتی استان ایلام با 47 دوربین ثابت و سیار به صورت شبانه روز رصد می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده روز پنجشنبه اظهار داشت: ترددهای جاده ای در ایام نوروز به شکل قابل توجهی نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته و لزوم رعایت مقررات و حساسیت و احتیاط در رانندگی بیش از پیش ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه ۱۰ تیم نامحسوس گشت پلیس راه در روز طبیعت حضور خواهند داشت و رفتار رانندگان را رصد می کنند، افزود: ۲۵ تیم آشکار نیز در محورهای مواصلاتی استان مستقر می شوند و با رانندگانی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

ربیس پلیس راه ایلام گفت: تردد انواع وسایل نقلیه باربری سنگین و موتورسیکلت ها در جاده های استان در روز طبیعت ممنوع بوده و تیم های گشتی پلیس راه و دوربین های ثابت و سیار تخلفات را ثبت خواهند کرد.

همتی زاده گفت: از کلیه رانندگان تقاضا داریم با رعایت قوانین و مقررات، شیرینی ایام نوروز را به کام خود و دیگران تلخ نکنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا