نان گران نشده؛ گران‌فروشان را معرفی کنید


نان گران نشده؛ گران‌فروشان را معرفی کنید

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان گفت: قیمت نان در زنجان افزایش نیافته است.

کمال الماسی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به قیمت نان، اظهار کرد: امسال قیمت نان در زنجان تغییری نداشته و قیمت نان لواش با وزن چانه ۱۵۰ گرمی ۲۵۰ تومان، قیمت نان بربری با وزن چانه ۵۰۰ گرم، ۷۵۰ تومان و قیمت نان سنگک نیز با وزن چانه ۴۰۰ گرم، ۱۲۵۰ تومان است.

وی افزود: همچنین حداکثر نرخ نان کنجدی تک‌رو برای هر قرص ۵۰۰ تومان و دورو ۷۵۰ تومان است که حداکثر نرخ نان کنجدی یک‌رو با وزن حداقل ۱۰ گرم کنجد و دورو با وزن حداقل ۲۰ گرم به قیمت فوق اضافه می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه مشکل کمبود آرد در زنجان وجود ندارد، ادامه داد: سهمیه آرد نانوایی‌ها هیچ‌گونه تغییری پیدا نکرده و در هر منطقه‌ای که نیاز باشد و مردم در مشکل باشند افزایش سهمیه اعمال می‌شود. البته این افزایش با درخواست نانوایی‌ها بوده و اتحادیه نانوایان، سازمان صمت، اداره غله و کارشناسان کارگروه آرد و نان استان این موضوع و درخواست را بررسی و رصد می‌کنند و حتی بازرسان نامحسوسی نیز داریم که این موضوع را رصد می‌کنند و اگر واقعاً نیاز باشد، سهمیه را افزایش می‌دهند تا مشکلی در تامین نان مورد نیاز مردم نباشد.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان، خاطرنشان کرد: مردم استان در صورت مشاهده تخلفات این بخش می‌توانند با شماره ۱۲۴ معاونت بازرسی سازمان صمت و یا اتحادیه نانوایان به شماره ۳۳۴۶۰۹۲۰ تماس بگیرند. همچنین نانوایی‌ها باید نرخ‌نامه جدید نان را در معرض دید مردم قرار دهند و امتناع از آن، جریمه به همراه دارد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر