روند اجرای طرح انتقال آب خلیج ‌فارس به خراسان جنوبی بررسی شد


روند اجرای طرح انتقال آب خلیج ‌فارس به خراسان جنوبی بررسی شد

بیرجند - ایرنا - روند اجرای طرح انتقال آب خلیج ‌فارس به خراسان جنوبی با حضور استاندار، اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی این طرح بررسی شد.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، بحث و تبادل نظر درباره روند اجرای کار، پیشرفت فیزیکی طرح انتقال آب به استان و برنامه‌های پیمانکار برای شتاب‌بخشی به اجرای طرح از مهمترین دستورکارهای این نشست بود.

استاندار خراسان جنوبی در این نشست با اشاره به اینکه خراسان جنوبی استانی کم‌بارش و کم‌آب است گفت: انتقال آب به استان، اتفاق بزرگی در راستای تحقق برنامه‌های توسعه‌ای منطقه است.

حمید ملانوری با تشکر از نظر مساعد دولت مبنی بر اجرای این طرح و انتقال آب به خراسان جنوبی افزود: اجرای طرح انتقال آب به ما کمک می‌کند از آب خلیج‌ فارس در رفع نیاز صنایع و معادن استان استفاده کنیم.

این نشست با حضور اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی طرح انتقال آب خلیج ‌فارس به خراسان جنوبی برگزار شد.

۲۴ اسفند سال گذشته و در مراسم بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های ملی وزارت صنعت، معدن و تجارت که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور رییس جمهوری برگزار شد، طرح انتقال آب خلیج فارس به خراسان جنوبی به طور رسمی آغاز شد.

همزمان با این مراسم و بهره‌برداری از قطعه دوم خط یک انتقال آب خلیج فارس به سرچشمه کرمان و قطعه سوم خط یک انتقال آب خلیج فارس به اردکان یزد، به صورت همزمان عملیات اجرایی خط دوم انتقال آب خلیج ‌فارس به استان‌های خراسان جنوبی و خراسان رضوی همچنین عملیات اجرایی خط سوم انتقال آب خلیج ‌فارس به استان اصفهان و عملیات اجرایی انتقال آب دریای عمان از چابهار به زاهدان نیز آغاز شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زنجبیل را دست کم نگیرید!