رویه پیگیری مشکلات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تغییر می‌کند


رویه پیگیری مشکلات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تغییر می‌کند

کرمانشاه - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: از اردیبهشت سالجاری سبک و سیاق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تغییر می‌کند و کل فرآیند از طریق سامانه صورت می‌گیرد.

به گزارش ایرنا از روابط‌ عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه «محسن دارابی» روز سه‌شنبه افزود: درخواست‌ها باید در سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، توسط مالک واحد تولیدی، توزیعی، خدماتی و یا صنفی بارگذاری، و به دستگاه و یا بانک مورد خطاب ارجاع می‌شود.

او توضیح داد: پس از بارگذاری توسط مالکان واحدهای تولیدی؛ یا مشکل واحد تولیدی توسط دستگاه و یا بانک حل‌وفصل می شود که در غیر این صورت به کارتابل دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ارجاع شده و به‌منظور بررسی مشکل و حل‌وفصل آن در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح می‌گردد.

دارابی اضافه کرد: موضوعات و مشکلات واحدهای تولیدی که در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استانی حل‌وفصل نشود از طریق سامانه به دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ارجاع می‌شود.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه در ادامه گفت: آموزش‌های لازم در خصوص کار با این سامانه به نمایندگان اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید داده‌شده و همچنین اطلاع‌رسانی‌های لازم نیز به متقاضیان طرح مشکلات در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در حال انجام است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد تولیدی با بیش از ۳۰ هزار نفر اشتغالزایی است.

استان کرمانشاه با ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارای ۲ مرز رسمی پرویزخان و خسروی و پنج بازارچه مرزی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403