لغو قانون تحریم کالاهای صهیونیستی در سودان


لغو قانون تحریم کالاهای صهیونیستی در سودان

شفقنا- شورای وزارتی سودان قانون تحریم مبادله کالاها و تولیدات رژیم صهیونیستی در این کشور را لغو کرد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از آرتی عربی، شورای وزارتی سودان امروز (سه شنبه) قانون تحریم تل آویو که به موجب آن ورود، مبادله یا تجارت کالاها و محصولات صهیونیستی را به سودان ممنوع می کرد را لغو کرد. قانون […]

لغو قانون تحریم کالاهای صهیونیستی در سودانلغو قانون تحریم کالاهای صهیونیستی در سودان

شفقنا- شورای وزارتی سودان قانون تحریم مبادله کالاها و تولیدات رژیم صهیونیستی در این کشور را لغو کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از آرتی عربی، شورای وزارتی سودان امروز (سه شنبه) قانون تحریم تل آویو که به موجب آن ورود، مبادله یا تجارت کالاها و محصولات صهیونیستی را به سودان ممنوع می کرد را لغو کرد.

قانون تحریم رژیم صهیونیستی در سودان، تحریم فراگیر تل آویو بود و تمامی افرادی که توافق نامه‌ای از سوی خود یا با وساطت با هر ارگان یا اشخاص مقیم تل آویو منعقد کند، یا بداند که آنها به تل آویو تعلق دارند یا برای آن کار کنند را شامل می شد.

همچنین بر اساس این قانون ارتباط با کلیه شرکتها و موسسات ملی و خارجی را که دارای منافع عمومی، شعب یا نمایندگی در تل آویو هستند، جرم تلقی می شد.

قانون تحریم ورود، مبادله یا تجارت کالاها و محصولات صهیونیستی به سودان را چه مستقیم و چه غیرمستقیم ممنوع کرده بود. این قانون همچنین کلیه کالاهای ساخته شده در تل آویو یا مشارکت صهیونیست ها در ساخت یا پردازش آن را، هر چند درصد باشد، یک محصول ممنوع محسوب می کرد.

سران ایالات متحده، رژیم صهیونیستی و سودان در بیانیه مشترکی در اکتبر سال ۲۰۲۰ رسماً اعلام کردند که خارطوم و تل آویو برای عادی سازی روابط به توافق رسیده اند.

در این بیانیه مشترک آمده است که توافق نامه منعقد شده ایجاد روابط اقتصادی و تجاری بین تل آویو و سودان را با تمرکز اولیه بر کشاورزی فراهم می کند.

این خبر را در آرتی عربی می توانید ببینید.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟