خودروهای غیر بومی نمی توانند وارد قم شوند


خودروهای غیر بومی نمی توانند وارد قم شوند

مدیرکل مدیریت بحران قم گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا و با توجه به قرارگرفتن این استان در شرایط قرمز کرونایی ورود خودروهای غیربومی به قم ممنوع شد و حضور کارمندان در دستگاه‌های غیرضرور تا دو سوم کاهش می‌یابد.

محسن اوروجی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام نحوه اعمال محدودیت‌های دو هفته‌ای کرونایی در قم گفت: در هشتاد و یکمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی مقابله با کرونای استان، بر اساس مصوبه های ستاد ملی کرونا و طرح مدیریت هوشمند این بیماری، محدودیت هایی در پنج سطح در این استان از امروز اعمال می شود.

وی افزود: حضور کارکنان دستگاه های غیرضرور در استان تا دو سوم کاهش و تمام جلسه های استان نیز حداکثر با حضور ۱۵ نفر تشکیل می شود.

مدیرکل مدیریت بحران قم گفت: فعالیت حضوری همه مدارس، دانشگاهها و مراکز حوزی تعطیل و این فعالیت ها باید به صورت غیرحضور برگزار شود.

اوروجی با بیان اینکه همچنین نمازهای جمعه و جماعت در شرایط قرمز تعطیل خواهد بود، گفت: تعطیلی اقامه جماعت نمازها به معنای تعطیلی مساجد نیست بلکه مساجد سایر کارکردهای خود را ادامه داده و تنها تجمع در این اماکن مقدس را نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، هر گونه ورود خودروی غیربومی به قم ممنوع است و تردد شبانه در این استان نیز از ۲۲ تا ۳ بامداد است.

مدیرکل مدیریت بحران قم اظهار داشت: همچنین فعالیت تمام واحدهای صنفی گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ به مدت دو هفته در این استان تعطیل خواهد بود و نظارت ها برای اجرایی شدن این محدودیت ها تشدید می شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 24 اسفند 1402 با معنی و تفسیر دقیق