اعمال محدودیت‌های کرونایی در قزوین/ برپایی بیمارستان صحرایی در محیط بیمارستان ارتش


اعمال محدودیت‌های کرونایی در قزوین/ برپایی بیمارستان صحرایی در محیط بیمارستان ارتش

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: محدودیت‌ها از روز پنج‌شنبه 19 فروردین به مدت 2 هفته اعمال و بیمارستان صحرایی در محیط بیمارستان ارتش برپا خواهد شد؛ همچنین درمان بیماران در منزل با تامین کپسول اکسیژن برنامه‌ریزی شده است.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس رنگ‌بندی وضعیت کرونایی ۶ شهرستان استان قزوین در وضعیت قرمز قرار گرفته است و در این وضعیت محدودیت‌های ویژه اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: تمامی فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و هرگونه تجمع ممنوع خواهد بود؛ ۵۰ درصد کارکنان ادارات به‌صورت دورکاری فعالیت خواهند داشت فقط مشاغل گروه یک و کسب و کارهای مرتبط با این گروه شامل مواد غذایی، بهداشتی، دارویی و نیازهای ضروری می‌توانند فعالیت داشته باشند؛ مشاغل گروه ۲، سه و چهار به مدت ۲ هفته تعطیل خواهند بود.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین بیان کرد: ورود و خروج وسایل نقلیه از مناطق قرمز ممنوع است؛ محدودیت‌ها از روز پنج‌شنبه به مدت ۲ هفته اعمال خواهد شد و از فردا پنج‌شنبه ۱۹ فروردین بیمارستان صحرایی در محیط بیمارستان ارتش برپا خواهد شد؛ همچنین درمان بیماران در منزل با تامین کپسول اکسیژن برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق