هزار و 470 تن روغن خوراکی برای خراسان جنوبی تامین شد


هزار و 470 تن روغن خوراکی برای خراسان جنوبی تامین شد

بیرجند - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: یک هزار و 470 تن روغن خوراکی در آستانه ماه مبارک رمضان برای استان تامین شده است و هیچ گونه کمبودی از نظر اقلام اساسی مورد نیاز مردم نداریم.

عباس جرجانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این مقدار حدود هزار و ۲۰۰ تن برای مصرف مردمی و بقیه برای مصارف صنفی و صنعتی در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: برای تامین و توزیع روغن علاوه بر شرکت‌های زنجیره‌ای که خودشان هم تامین می‌کنند، حدود ۱۰ مباشر را به کار گرفته‌ایم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: حدود ۵۰۰ تن برنج نیز تامین شده که از ۲ نوع پاکستانی و هندی است و قیمت برنج پاکستانی به ازای هر کیلوگرم ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان است و برنج هندی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

وی از تامین ۳۵۰ تن شکر خانوار خبر داد و افزود: شکر به قیمت مصوب تنظیم بازار برای خانوار ۸ هزار و ۷۰۰ تومان است.

جرجانی اظهار داشت: حدود ۲۶ تن گوشت منجمد از نوع گوساله را نیز تامین کردیم و گوشت با قیمت مصوبی که در اختیار استان قرار گرفته، هر کیلوگرم ۸۷ هزار تومان است.

وی گفت: این اقلام هفته آینده وارد استان می‌شود و در واحدهای صنفی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اینترنتی برای عموم مردم توزیع خواهد شد.

وی از مردم خواست با توجه به وضعیت قرمز و نارنجی بیشتر شهرهای استان، کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های اینترنتی خریداری کنند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جانی که از خشکسالی به لب رسید...