اخبار کوتاه انتظامی از سردشت


اخبار کوتاه انتظامی از سردشت

مهاباد- ایرنا- مهار دام سنگین قاچاق، کشف نهادهای دامی و خوراکی و همچنین کشف نوار تست قند خون قاچاق از جمله مهم ترین اخبار کوتاه انتظامی سردشت است.

فرمانده انتظامی سردشت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران هنگ مرزی سردشت در راستای مبارزه با قاچاق و تشدید برخورد با قاچاقچیان در نقطه صفر مرزی، موفق به مهار ۱۳ راس دام سنگین از سودجویان شدند.

سرهنگ موسی بهاری اضافه کرد: مرزبانان در عملیاتی غافلگیرانه با انجام اقدامات اطلاعاتی، اجرای گشت و کمین هدفمند، موفق به مهار دام سنگین قاچاق قبل از خروج از مرز شدند.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران، دام های سنگین را رها و با استفاده از تاریکی شب، از محل متواری شدند، افزود: مرزبانان توانستند ۱۳ راس گاو قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال را کشف و افراد سود جو را از رسیدن به هدف شوم‌شان بازدارند.

سرهنگ بهاری با بیان اینکه دستگیری قاچاقچیان در دستور کار قرار دارد، به پیامدهای زیان ‌بار قاچاق اشاره کرد و ادامه داد: مرزبانان همواره با روحیه ایثار و قدرت تمام در مقابل تهدیدکنندگان اقتصاد کشور ایستادگی خواهند کرد.

بیش از ۲.۵ تُن نهاده دامی خارج از شبکه توزیع در سردشت کشف شد

فرمانده انتظامی سردشت گفت: همچنین با تلاش ماموران انتظامی ۲.۵ تن نهاده دامی از نوع جو خارج از شبکه توزیع را در این شهرستان کشف و ضبط کردند.

سرهنگ موسی بهاری اضافه کرد: در راستای برخورد با اختلالگران و مفسدان اقتصادی و برابر گزارش‌های رسیده مبنی بر اینکه افرادی فرصت طلب و سودجو با خرید نهاده‌های دامی یارانه‌ای در شهرهای جنوبی آذربایجان غربی، اقدام به فروش آزاد آن در شهرهای عمقی کشور می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی میاندوآب‌ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ایست بازرسی سردشت حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سایپا باری مشکوک و آنها را متوقف کردند که در بازرسی از این خودروها این مقدار نهاده دامی را کشف کردند.

سرهنگ بهاری با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش برآوردی اقلام مکشوفه، ۲۵۰ میلیون ریال است، گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف نوار تست قند خون قاچاق در سردشت

فرمانده انتظامی سردشت در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در محور سردشت- مهاباد به یک دستگاه سواری پژو مشکوک و دستور توقف را به وی دادند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ عدد نوار تست خون قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ بهاری با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده ۱۷۵ میلیون ریال برآورد شده است، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و خودرو توقیف شده نیز به پارکینگ انتقال داده شد.

وی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

سردشت با ۱۲۰ نفر جمعیت از شهرهای مرزی کشور محسوب می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟