پل آسیب دیده بان رحمان مهران بازسازی شد


پل آسیب دیده بان رحمان مهران بازسازی شد

ایلام - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: علمیات بازسازی پل روستای بان رحمان از توابع شهرستان مرزی مهران که بر اثر سیل آسیب دیده بود با همت عوامل این اداره کل بهسازی و بازسازی شد.

به گزارش ایرنا، نورالله دلخواه روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: این پل با وجود آسیب جدی ناشی از سیل و کفاف نبودن باکس‌های قدیمی فاقد استفاده برای کاربران جاده‌ای شده بود که با تلاش عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان عملیات بهسازی و بازسازی این پل به اتمام رسید.

وی اعتبار هزینه شده جهت بازسازی این پل را افزون بر ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تعمیرات اساسی پل بانرحمان شامل تخریب باکس‌های قدیمی و جایگزینی یک دستگاه پل فلزی به طول ۳۰ متر، احداث دستک‌ها و بهسازی طرفین پل انجام شد و این مسیر از حالت یک طرفه خارج و تردد به صورت رفت و برگشت برقرار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: احداث این پل که یکی از نقاط حادثه ساز شهرستان مهران و راه تردد زائران اربعین حسینی بود در این ایام گره‌های ترافیکی بسیاری به وجود می‌آورد که با همت عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهسازی و بهره برداری رسید.

دلخواه یادآور شد هم اکنون تردد وسایل نقلیه به صورت رفت و برگشت برقرار است و راه‌های طرفین پل به طول یک کیلومتر بهسازی و آسفالت شده است.

روستای بان رحمان از توابع شهرستان مرزی مهران در ۳۰ کیلومتری این شهرستان واقع است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟