گارانتی بدنه اکونومی سایپا چیست؟


گارانتی بدنه اکونومی سایپا چیست؟

گارانتی بدنه اکونومی سایپا یکی از برترین خدمات بیمه ای شرکت خودروسازی سایپا برای گروه مشتریان سایپا است که مزیت های زیادی برای مشتریان فراهم می کند.

گارانتی بدنه اکونومی سایپا چیست؟

به گزارس راهبرد معاصر؛ گارانتی بدنه اکونومی سایپا یکی از خدمات کارت طلایی سایپا است که مزایای بسیاری در هنگام آسیب دیدگی ها و تصادفات و همچنین سرقت برای ضاحبان خودرو سایپا ایجاد می کند. دارندگان خودروهای گروه سایپا میتوانند با خرید گارانتی بدنه سایپا کارت طلایی سرمایه ارزشمند خود را در مقابل کلیه سوانح رانندگی و حوادث غیر مترقبه تا مدت 365 روز تضمین کنند. در ادامه نحوه شرایط گارانتی بدنه اکونومی سایپا را مورد بررسی می کنیم.

کلیه خودروهای سواری و تجاری سبک گروه خودروسازی سایپا با عمر زیر5سال (در سال پنجم به بالا ، صرفاً امکان تمدید میسر می باشد)

خدمت نوین گارانتی بدنه بر اساس تجربه موفق کارت طلایی و در حوزه خدمات بازسازی خودروهای آسیب دیده در تصادفات و پوشش سرقت های احتمالی خودرو طراحی گردیده است. در این خدمت :

در بازسازی خودرو ها هیچگونه فرانشیزی برای مشتری منظور نخواهد شد و تمامی هزینه ها بر عهده شرکت می باشد.
جزئی ترین خسارتها تحت پوشش قرار خواهند گرفت و سقف پرداخت قیمت روز خودرو خواهد بود.
بازسازی خودرو در نمایندگی های مجاز گروه خودرو سازی سایپا درسراسر کشور و با استفاده از افراد آموزش دیده و قطعات مورد تایید شرکت صورت می پذیرد.
فرآیند بازسازی خودرو تحت نظر کارشناسان ناظر صورت می پذیرد.
تعدد تصادفات هیچ گونه اختلالی در پرداخت خسارت (تا مجموع قیمت خودرو) ایجاد نمی نماید.
خودرو تحت پوشش سرقت درجا بوده و کلیه قطعات خودرو تا سقف قیمت خودرو مشمول این تعهد می گردد.
کیفیت بالا و قیمت پایین سرویس گارانتی بدنه آن را از سایر رقبا متمایز نموده است.
شرایط گارانتی بدنه پایه و اکونومی متفاوت از توضیحات فوق می باشد لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفترچه گارانتی بدنه پایه یا اکونومی مراجعه نمایید.

گارانتی بدنه اکونومی سایپا چیست؟

خدمات امدادی


گروه خودروسازی سایپا با ارائه خدمات متنوع امدادی چرخه خدمات پس از فروش خود را جهت آرامش خاطر و افزایش هرچه بیشتر رضایت مشتریان خودروهای گروه سایپا کامل نموده است .

خدمات قابل ارائه توسط سرویس های مختلف امدادی شامل :

راه اندازی امدادی خودرو
حمل به دلیل نقص فنی، تصادفات و سوانح به نزدیک ترین نمایندگی
تعویض زاپاس
تخفیف هتل های جهانگردی

گارانتی بدنه اکونومی سایپا چیست؟

مزایای سرویس دوره ای :

با توجه به کنترل عملکرد سیستم خودرو از بروز مشکلات مرتبط با آن پیشگیری می گردد. انجام به موقع سرویس های دوره ای باعث افزایش کارایی خودرو و ایمنی سرنشینان خواهد شد.
​روش خرید از طریق مراجعه حضوری همراه با خودرو به نمایندگی های مجاز سایپا

*مدارک مورد نیاز : کارت خودرو

مراجعه حضوری همراه با خودرو به شرکت امدادخودرو سایپا به آدرس : کیلومتر 14 جاده مخصوص تهران به کرج ضلع جنوب غربی چهارراه- واحد فروش

*مدارک مورد نیاز: کارت خودرو

توجه : خرید این اشتراک پس از بازدید خودرو بر اساس ضوابط و قوانین شرکت امکانپذیر می باشد .

​قیمت قیمت این اشتراک پس از بازدید خودرو و بر اساس ضوابط و قوانین شرکت تعیین میگردد
نحوه پرداخت نقدی روزشمار پرداخت شارژ (اقساط)
​روش دریافت خدمت ​ شما مشترکین محترم چنانچه بخواهید از پوشش گارانتی بدنه جهت جبران خسارت وارده اقدام نمایید ، طی مراحل ذیل می‌توانید از خدمت فوق استفاده نمایید .

1-1 نحوه استفاده از خدمات جبران خسارت تصادف و حوادث:

· در زمان بروز تصادف و یا حادثه، مشترک می بایست یک نسخه از کروکی تنظیم شده توسط کارشناس ذیصلاح پلیس راهور نیروی انتظامی و یا کپی آن که توسط مراجع قضایی و یا نیروی انتظامی برابر با اصل شده باشد را، جهت اقدامات بعدی به شرکت امداد خودرو سایپا ارایه نماید.

· دریافت کروکی پلیس برای خسارات بیش از 15/000/000 ریال توسط مشترک الزامی می‌باشد، مگر اینکه کارشناس شرکت امداد خودرو سایپا، عدم نیاز به آن را برای یک حادثه خاص تایید نماید.

a. به نمایندگی مجاز مراجعه حضوری داشته و به همراه مدارک ذیل جهت تشکیل پرونده اقدام نمایید:

· اصل کارت مشخصات خودرو

· اصل گواهینامه راننده که دارای اعتبار باشد.( منطبق با کروکی پلیس)

· اصل بیمه نامه شخص ثالث دارای اعتبار

( اصل مدارک فوق الذکر پس از رویت و تهیه کپی توسط متصدی ذیربط در نمایندگی مجاز، عودت داده خواهد شد)

b. پس از کارشناسی خودروی حادثه دیده و ارزیابی خسارت وارده توسط کارشناسان شرکت امداد خودرو سایپا، میزان خسارت وارده تعیین و اعلام می‌گردد.

c. در صورت داشتن مقصر حادثه ( خودروی مشترک، زیان دیده حادثه باشد ) ضمن اعلام عدم رضایت به مقصر حادثه، مراتب را از طریق شماره تلفن 096550 به کارشناسان شرکت امداد خودرو سایپا اعلام تا سایر مدارک لازم و اقدامات لازم الاجرا به مشترک اعلام گردد.

تعریف مهم: خودروی زیاندیده به خودرویی اطلاق می‌گردد که با توجه به کروکی پلیس و مدارک مراجع قضایی و مستندات ارایه شده، زیاندیده حادثه محسوب گردد.

d. در صورت تشخیص و انتخاب روش جبران خسارت وارده از طریق بازسازی خودرو، این امر تنها در نمایندگی‌های مجاز سایپا قابل اجرا خواهد بود و به هیچ وجه جبران خسارت خارج از شبکه نمایندگی‌های مجاز سایپا و یا بصورت پرداخت نقدی انجام نخواهد شد.

e. در صورت تشخیص و انتخاب روش جبران خسارت از طریق تعویض خودرو، مطابق با ضوابط شرکت علاوه بر اقدامات لازم جهت تشکیل پرونده مندرج در بندهای قبل، اقدامات ذیل نیز می‌باستی انجام پذیرد:

· درخواست کتبی مشترک (مالک) مبنی بر تعویض خودرو

· پرداخت مابه‌التفاوت ارزش (قیمت) خودروی نو با مبلغ خسارت کارشناسی شده ( برای خودروهای با خسارت کمتر از 70 درصد) توسط مشترک ( در این حالت لاشه خودروی تصادفی متعلق به مالک خواهد بود)

· پرداخت مابه‌التفاوت ارزش ( قیمت ) خودروی نو با ارزش روز خودروی تحت پوشش گارانتی بدنه قبل از حادثه (برای خودروهای با خسارت‌های بیش از 70 درصد) توسط مشترک، ( در این حالت لاشه خودروی تصادفی متعلق به شرکت امداد خودرو سایپا خواهد بود).

· مابه‌التفاوت قیمت روز خودرو در صورت تغییر نوع، تیپ و مدل ساخت خودرو توسط مشترک پرداخت خواهد شد.

نکه مهم: مالک خودرو می بایست نسبت به ابطال سند خودرو حادثه دیده با خسارت بیش از 70 درصد اقدام نماید. ( در این حالت لاشه خودروی تصادفی متعلق به شرکت امداد خودرو سایپا خواهد بود).

نکته مهم: درصورت وقوع خسارت در آخرین روز اعتبار اشتراک و تقارن آن با تعطیل رسمی و یا ساعات غیر اداری، مشترک می‌بایست مراتب را بلافاصله از طریق تلفن 096550(بخش خدمات امدادی) اطلاع رسانی نموده و در اولین ساعت اداری جهت دریافت خدمات جبران خسارت به نمایندگیهای مجاز مراجعه نماید.

1-2 نحوه استفاده از خدمات جبران خسارت سرقت کلی:

a. در زمان بروز سرقت کلی با تلفن 096550 تماس حاصل نموده و ضمن اعلام مشخصات خودرو، محل و تاریخ سرقت، موضوع را جهت ثبت در سیستم شرکت امداد سایپا مطرح نمایید.

b. مراتب را به نیروی انتظامی و اداره آگاهی اطلاع داده و نسبت به اخذ گزارش پلیس و انجام سایر مراحل قانونی اقدام نمایید.

c. گزارش‌ها می‌بایست کفایت لازم جهت اثبات وقوع حادثه در زمان اعتبار گارانتی بدنه را داشته باشد.

d. اصل مدارک و مستندات و تجهیزات ذیل را تهیه و در اختیار کارشناسان اعلامی از سوی شرکت امداد خودرو سایپا قرار دهید:

· کارت ملی مالک خودرو

· بیمه نامه شخص ثالث دارای اعتبار

· کارت مشخصات خودرو

· کارت سوخت

· گزارش معتبر پلیس انتظامی یا اداره آگاهی

· سند مالکیت

· سوییچ اصلی و یدک خودرو

· سند فروش کارخانه سازنده و سایر مدارک خودرو

· تکمیل فرم‌های مربوطه توسط مالک خودرو ( فرم‌ها توسط شرکت امداد خودرو سایپا در اختیار مالک قرار خواهد گرفت).

e. چاپ آگهی با موضوع اعلام سرقت خودرو در یکی از روزنامه‌های کثیر الانتشار. (حداقل یکبار)

f. سپری شدن انتظار 60 روزه از تاریخ چاپ آگهی.

g. پرداخت مابه‌التفاوت ارزش (قیمت) خودروی نو با ارزش روز خودروی تحت پوشش گارانتی بدنه در هنگام سرقت (خودروی مسروقه).

h. ارایه وکالت نامه بلاعزل محضری به شرکت امداد خودرو سایپا مبنی بر قایم مقامی شرکت به منظور امکان پی‌گیری و مطالبه خسارت.

i. مالک خودرو می‌بایست گزارش پلیس آگاهی و مقام ذیصلاح قضایی مبنی بر عدم کشف خودرو را پس از تکمیل مدارک وسپری شدن مدت 60روز ارایه و نسبت به انتقال سند رسمی مالکینت خودرو به نام شرکت امداد خودرو سایپا اقدام نماید. بدیهی است کلیه هزینه‌های نقل و انتقال سند خودرو به عهده مالک خودرو خواهد بود. پس از تکمیل و تحویل مدارک و تجهیزات مورد نظر و انجام تشریفات اداری و قانونی، شرکت امداد خودرو سایپا طبق ضوابط و مقررات نسبت به تحویل خودروی جایگزین اقدام خواهد نمود.

1-3 نحوه استفاده از خدمات جبران خسارت سرقت جزیی:

a. هنگام بروز سرقت مراتب را بلافاصله به نیروی انتظامی اطلاع داده و نسبت به اخذ گزارش پلیس و انجام سایر مراحل قانونی اقدام نمایید.

b. با تلفن 096550 تماس حاصل نموده و ضمن اعلام مشخصات خودرو، تاریخ و محل سرقت، موضوع را جهت ثبت در سیستم شرکت امداد خودرو سایپا مطرح و در صورتیکه اتومبیل قادر به حرکت نباشد، مراتب را جهت اعزام امدادگر اعلام فرمایید.

c. اصل مدارک ذیل را تهیه و جهت تکمیل پرونده به نمایندگی مجاز مراجعه نمایید.

· کارت ملی مالک خودرو

· بیمه نامه شخص ثالث دارای اعتبار

· کارت مشخصات خودرو

· سند مالکیت (شناسنامه خودرو) / (اصل مدارک فوق پس از رویت و تهیه کپی توسط متصدی ذیربط در نمایندگی مجاز، به شما دعوت خواهد گردید).

· گزارش معتبر پلیس انتظامی یا اداره آگاهی

· ارایه وکالت نامه بلاعزل محضری به شرکت امداد خودرو سایپا در صورت خسارت بیش از مبلغ 5/000/000ریال در سرقت جزیی به منظور امکان پی‌گیری و مطالبه خسارت.

· تکمیل فرم‌های مربوطه توسط مالک خودرو (فرم‌ها توسط شرکت امداد خودرو سایپا در اختیار مالک قرار خواهد گرفت)

d. پس از شناسایی اقلام مسروقه و ارزیابی میزان خسارات وارده به خودرو توسط کارشناسان شرکت امداد خودرو سایپا، نسبت به تامین و نصب اقلام و تعمیر خودرو در نمایندگی مجاز طبق ضوابط و مقررات اقدام خواهد شد.

توجه : برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سایپا یدکwww.saipayadak.org مراجعه فرمایید .​

.

گارانتی بدنه اکونومی سایپا چیست؟

مزایای سرویس های تمدید گارانتی:

این سرویس مدت گارانتی خودرو یا مجموعه های مشخصی از آن را به مدت زمان مشخص یا کیلومتر کارکرد معینی افزایش خواهد داد. بسته های خدمت تمدید گارانتی عمومی خودرو یا مجموعه هایی از خودرو با هدف ایجاد امنیت و آرامش، افزایش رضایت و جلب نظر هرچه بیشتر مشتریان تعریف و ارائه گردیده است و هدف اصلی از تعریف این سرویس افزایش سطح خدمات با صرف هزینه کمتر می باشد در واقع با تمدید گارانتی ضمن حصول اطمینان مشتری از دریافت خدمات مستمر، بهینه و طولانی مدت ، افزایش ایمنی خودرو و بالطبع آرامش خاطر مشترکین نیز حاصل می شود.

مزایای سرویس مکمل:

قطعات و مواد مصرفی همچون لنت و روغن از جمله مواردی است که چه در دوران گارانتی و چه در دوران وارانتی هزینه های بالایی را به مالک خودرو تحمیل می نماید و عدم تعویض به موقع و استاندارد موراد یاد شده هزینه ها را چندین برابر خواهد کرد . این گونه قطعات و مواد در قالب کارت های نارنجی با پرداخت هزینه ای منطقی، قابل تهیه می باشد. با این سرویس در مدیریت تعمیرات خودرو شما همراهتان خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل