خیرین کامفیروز مرودشت 7 دستگاه مهار آتش به منابع طبیعی هدیه کردند


خیرین کامفیروز مرودشت 7 دستگاه مهار آتش به منابع طبیعی هدیه کردند

شیراز-ایرنا- خیرین، مرتعداران، دامداران و دوستداران طبیعت کامفیروز شهرستان مرودشت در اقدامی نیک‌اندیشانه، هفت دستگاه دمنده برای مهار آتش در عرصه‌های منابع طبیعی تهیه کردند و در اختیار اداره منابع طبیعی این شهرستان قرار دادند.

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس چهارشنبه با اعلام این خبر به نقل از رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت افزود: در راستای حفاظت از عرصه های جنگلی و مرتعی و شتاب بخشی به امدادرسانی در عملیات‌های مهار آتش‌سوزی، تعدادی از خیرین، مرتعداران و دامداران منطقه کامفیروز این شهرستان در اقدامی خداپسندانه، هفت دستگاه دمنده اطفای حریق را خریداری و به این اداره اهدا کردند.
حمید روستا افزود: طی سالهای اخیر با تعامل ایجاد شده بین اداره منابع طبیعی با گروههای مردم نهاد، بسیاری از مشکلات حوزه منابع طبیعی بخصوص در موارد حفاظتی و اطفا حریق مرتفع شده است.
وی گفت: با همکاری بیشتر گروههای مردم نهاد در امر آموزش و نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی ضمن تبادل اطلاعات ، کمک قابل توجهی به حفظ و نگهداشت این عرصه ها خواهد شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت با قدردانی از طبیعت دوستان و خیرین شهرستان افزود: تلاش درجهت حفظ و حراست از منابع طبیعی وظیفه ای همگانی است تا این میراث ارزشمند برای نسل های آینده حفظ و به آنان انتقال یابد.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...