نماینده مجلس: درخواست قرنطینه مناطق پرخطر قزوین را داریم


نماینده مجلس: درخواست قرنطینه مناطق پرخطر قزوین را داریم

قزوین -ایرنا - دبیر کمیسیون بهداشت و نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: کرونا با آمار صعودی مبتلایان و فوتی ها به یک سونامی وحشتناک تبدیل شده و با توجه به وضعیت فعلی از مسوولان کشوری درخواست قرنطینه مناطق پرخطر قزوین را داریم.

به گزارش ایرنا، فاطمه محمدبیگی روز جمعه در جریان بازدید از مرکز اورژانس استان قزوین در جمع خبرنگاران افزود: با وجود شرایط قرمز کرونایی و رشد قابل توجه آمار مبتلایان و فوتی ها همچنان شاهد عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی عده ای از شهروندان و باز بودن مشاغلی که باید تعطیل باشند هستیم که این وضعیت بازی با جان خود و دیگران است.

وی با بیان اینکه حتی در جنگ تحمیلی نیز با این شرایط روبرو نبودیم،افزود: در جنگ تحمیلی از استان قزوین روزی یک نفر شهید داشتیم اما آمار مرگ و میر کرونا امروز در قزوین به ۱۵ نفر رسید که نشان می دهد ما با یک جنگ بیولوژیکی تمام عیار روبرو هستیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: از نیروهای مسلح و بسیج می خواهیم و نیروی انتظامی تقاضا داریم تا با جدیت بیشتر برای مقابله با کرونا وارد عمل شوند.

وی در ادامه با انتقاد از روند اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خواستار توجه بیشتر مدیران به ظرفیت این طرح برای مقابله و پیشگیری از کرونا شد و افزود: باید این طرح در راستای مقابله بهتر با کرونا احیا شده و از رئیس جمهوری و وزیر بهداشت برای اختصاص امکانات مادی و لجستیکی لازم به آن تقاضا داریم.

محمدبیگی گفت: با توجه به رکوردشکنی آمار مبتلایان جدید و فوتی های کرونایی امیدواریم با تشکیل فوری نشست شورای تامین استان تدابیر لازم برای اجرای جدی تری پروتکل های بهداشتی و تصمیمات فوری در خصوص تشدید محدودیت ها داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه قزوین از حیث امکانات فوریت های پزشکی و پایگاه های اورژانس نسبت به استان های همجوار از برنامه عقب است،افزود: باید با پیگیری های لازم از سوی مسوولان استان این عقب ماندگی را جبران کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022