همه مددجویان کمیته امداد استان تهران بسته غذایی دریافت می‌کنند


همه مددجویان کمیته امداد استان تهران بسته غذایی دریافت می‌کنند

تهران- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران با بیان اینکه 78هزار بسته غذایی ویژه مددجویان استان تهران توزیع شد،‌ گفت: همه خانواده‌های تحت پوشش این نهاد بسته‌های غذایی ماه مبارک رمضان دریافت می‌کنند.

سید ابولفضل پرپنچی روز یکشنبه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا افزود: یکی از برنامه های مهم این نهاد، توزیع بسته های غذایی میان خانواده های نیازمند است که از نیمه شعبان توزیع این اقلام شروع شد.

به گفته وی این بسته ها شامل برنج، روغن، چای، قند، پنیر، ماکارونی، حبوبات، گوشت و مواد مصرفی ضروری بوده که ارزش آنها برای تعداد افراد تحت پوشش از ۴۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: همچنین به مناسبت ماه رمضان نیز توزیع غذاهای گرم در آشپزخانه های مهدوی استان تهران آغاز که تاکنون افزون بر ۳۳ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد.

پرپنچی اضافه کرد: همچنین تا پایان ماه مبارک رمضان مددجویان و نیازمندان استان در چند نوبت از این غذاهای گرم بهره مند می شوند.

وی همچنین از طرح توانمند سازی محلات در ۱۷۷ نقطه محروم و حاشیه نشین استان با همکاری ۱۶ نهاد کشوری خبرداد و گفت: تا کنون ۵ محله تهران شامل شیوا، جوادیه، فرحزاد، اتابک و بهارستان از «خانه امداد» بهره مند شده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران بیان کرد: خانه امداد در محلات نقطه عطف هدایتگری برای رسیدگی به حال محرومان بوده و درصدد هستیم تا با بررسی و توانمند سازی بتوان مشکلات اشتغالزایی، آموزشی، بهداشتی و مسکن اقشار آسیب پذیر را بهتر رسیدگی کنیم.

پرپنچی افزود: این طرح توانمند سازی در راستای محرومیت زدایی و فقر در محلات بافت فرسوده کشور باهمکاری بیش از ۱۶ دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی و نیز خیران از ۲سال گذشته به صورت گسترده در حال انجام است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج