تفاهم نامه آبرسانی به 11 روستای دشتیاری سیستان و بلوچستان امضا شد


تفاهم نامه آبرسانی به 11 روستای دشتیاری سیستان و بلوچستان امضا شد

زاهدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: تفاهم‌نامه همکاری با موسسه صحرای سبز برای آبرسانی به 11 روستای دشتیاری منعقد شده است.

علیرضا قاسمی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: همچنین لازم به ذکر است که پیش از این تفاهم‌نامه‌ای به منظور آبرسانی به ۱۰ روستای شهرستان دشتیاری با جمعیت سه هزار نفر نیز امضا شده اشت.

وی بیان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه خرید مصالح شامل لوله، شیرآلات و اتصالات و اجرای شبکه توزیع روستا از سوی خیران انجام می‌شود و مسوولیت نقشه‌برداری، نظارت بر کیفیت اجرای کار و تامین یک دستگاه بیل مکانیکی بر عهده شرکت آب و فاضلاب است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه آبرسانی به روستاهای پت، دمپک عبدل هوت بازار، دمپک پیربخش بازار، دمپک کتک بازار، دمپک کورک بازار، نصیرآباد، کچ باهو، پنجشنبه بازار، عثمان آباد، ربوزهی و ریمدان نصرت انجام می‌شود.

وی بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در مسیر خدمت به مردم از هیچ حمایت، همکاری و کوششی دریغ نخواهد کرد و روند آبرسانی به روستاهای این خطه با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل ادامه دارد.
قاسمی افزود: حضور و مشارکت شورآفرین خیران در امر آبرسانی کارگشا و نقش موثری در محرومیت‌زدایی از روستاهای سیستان و بلوچستان دارد.
وی با بیان اینکه آبرسانی به روستاها از سوی خیران عملی خدا پسندانه بوده که در این راستا رسانه‌ها نقش موثری دارند تصریح کرد: بدون تردید اگر همکاری حمایت و پیگیری رسانه‌ای نبود شاهد همکاری بیش از پیش خیران در زمینه آبرسانی نبودیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 8 اردیبهشت 1403 / التهاب طلا با لیدری طلای جهانی تخلیه شد