17 روستای شهرستان ری به شبکه آب متصل شد


17 روستای شهرستان ری به شبکه آب متصل شد

شهرری ـ ایرنا ـ مدیر ناحیه 4 (شهرری) آبفای منطقه 6 تهران گفت: 17 روستای بخش مرکزی و قلعه نو شهرستان ری طی سال 99 در جهت بهبود کیفیت آب آشامیدنی به رینگ آب شهری متصل شدند.

عبدالله مجاهد روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ارتقای کمی و کیفی آب روستاهای شهرستان ری سال گذشته پس از ادغام اداره آب روستایی با آب شهرری در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: روند اتصال آب روستاها به رینگ شهری همچنان در سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه آب آشامیدنی روستایی شهرستان ری در حوزه زیرساختی، تاسیساتی و منابع مشکلات و کمبودهای شدیدی دارد، افزود: بازسازی شبکه انتقال آب، چاه های تامین کننده آب و نصب شیرهای جدید در دستور کار اداره آب منطقه ۶ قرار دارد.

مجاهد به آخرین اقدامات انجام شده در حوزه آب روستایی اشاره و خاطرنشان کرد: درهمین راستا در هفته ای که گذشت، بازسازی شبکه و چاه های تامین کننده آب این روستاها در دستور کار قرار گرفت و دو دستگاه شیرخط ۱۵۰ میلی متری و یک دستگاه شیر یک طرفه بر روی جاه روستای نظامی (جی ۷ ) نصب شد.

مدیر ناحیه۴ (شهرری) تعمیر و ترمیم لوله های آسیب دیده و درب های تاسیسات سر چاهی را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه آب روستایی برشمرد و افزود: خط لوله ۴۰۰ میلی متری ایرانیت(آزبست) با تمام مشکلاتی که به دلیل قدمت بالای این لوله و نبود جنس و اتصالات مناسب وجود داشت در کمترین زمان با تجربه کارشناسان اداره آبفا ترمیم شد و هم اکنون تمامی روستاهای تحت پوشش از نعمت آب شهری برخوردار هستند.

به گزارش ایرنا، ناحیه۴ (شهرری) آبفای منطقه۶تهران در منطقه۲۰ شهرداری تهران به ۵۵هزار و ۵۰۰ مشترک آب و ۴۶ هزار مشترک فاضلاب خدمات رسانی می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید