30 بیمار بدحال کرونایی در شاهرود بستری هستند


30 بیمار بدحال کرونایی در شاهرود بستری هستند

شاهرود - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: با افزایش تدریجی بیماران کرونایی در روزهای اخیر، شمار بیماران بدحالی که در بخش مراقبت های ویژه تحت مراقبت و درمان هستند، به 30 تن رسید.

به گزارش ایرنا، رضا چمن شامگاه یکشنبه با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۵ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان های شاهرود و میامی شناسایی شدند، افزود: روند رو به ازدیاد ابتلا در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مشابه هفته گذشته تداوم یافته و اکنون همان سرعت رشد را شاهد هستیم.

وی از بستری ۳۸ بیمار کووید۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود خبر داد و اظهار داشت: در روزهای اخیر بیشتر موارد ابتلا، سرپایی بود و با افزایش نسبی مراجعه کنندگان روبرو هستیم و چنانچه این روند ادامه داشته باشد تا پایان هفته تعداد بیماران بستری و بدحال افزایش خواهد داشت.

چمن به بررسی میدانی در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی اشاره کرد و گفت: اکنون بالا رفتن حساسیت مردم، دقت بیشتر، رعایت بهتر و اعمال محدودیت های مناسب در دستور کار قرار گرفته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه کارکنان حوزه بهداشت و درمان با تمام توان و بضاعت، خستگی ناپذیر در عرصه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی فعال هستند، ابراز داشت: با تثبیت روند ابتلا بیماران کووید۱۹ طی روزهای آینده، امیدواریم از هفته آتی روند مبتلایان در شهرستان های شاهرود و میامی نزولی شود.

بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان شاهرود به درمان مبتلایان ویروس کرونا اختصاص یافته است، هم اکنون شهرستان شاهرود در وضعیت قرمز و شهرستان میامی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با فوت ۴۰۵ تن دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۶۶ هزار و ۷۳۲ تن رسید.

همچنین از دیروز تا امروز (۲۹ فروردین ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۱ هزار و ۶۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۹۲ تن از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲ میلیون و ۲۳۷ هزار و ۸۹ تن رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها