تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز


تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

کرج - ایرنا - روزنامه های پیام آشنا، پیام سپیدار، سپهر ایرانیان و روزنامه استانی اقتصاد البرز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده مهمترین مطالب روز سه شنبه سی یکم خود را را به موضوع‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی اختصاص دادند.

روزنامه سپهر ایرانیان تیتر نخست شماره یک هزار و ۲۳ خود را به دیدار رییس جمهوری با جمعی از خیرین اختصاص داد و نوشت: تاکید رییس جمهوری بر مشارکت مردم در حل مشکلات جامعه.

رییس جمهوری گفت: بدون اینکه مردم در صحنه مشکلات جامعه حضور فعال پیدا کند، مشکلات کشور حل و فصل نخواهد شد.

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

آغاز تزریق یک میلیون دز واکسن کرونا، موافق فرسایشی شدن گفتگوهای وین نیستیم، ادامه شکنجه زندانیان در زندان های رژیم آل خلیفه، مالیات خانه های خالی دردی دوا نمی کند، ساخت وساز کنید، افزایش اجاره بهای مسکن در نقاط شهری و پالت فایرز ممکن است قاچاق وارد کشور شده باشد از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه استانی اقتصاد البرز نیز در تیتر نخست شماره ۱۶۱ خود به سفر یک روزه معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرک صنعتی اشتهارد پرداخت و نوشت: یک هزار و ۶۰۰ واحد تولیدی راکد کشور به چرخه تولید باز می گردند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: امسال حدود یک هزار و ۶۰۰ واحد تولیدی و صنعتی کشور که به علل مختلف راکد و یا زیر ظرفیت کار می کنند به چرخه تولید بازخواهند گشت.

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

برگزاری رزمایش کمک های مومناه رمضان در ۹ قالب، کاهش هشت درصدی ذخیره سد طالقان، تکلیف پروژه میدان جمهوری مشخص شد، بودجه ۱۴۰۰ شهرداری فردیس بالاخره مصوب شد و صنایع نساجی، پوشاکو چرم جهش ۲ برابری تولید را تجربه کردند از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

پیام سپیدار دیگر روزنامه البرزی نیز در تیتر نخست خود به کم آبی در البرز پرداخت و نوشت: هشدار جدی کم آبی البرز

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان البرز گفت: در استان با ۳۳ درصد کاهش بارش مواجه هستیم و ذخیره سد طالقان نیز هشت درصد نسبت به سال گذشته کاهش دارد.

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

بازگشت یک هزار و ۵۵۷ واحد راکد سال گذشته به چرخه تولید، برگزاری جشنواره گل ها در دامنه البرز جنوبی، برگزاری مراسم درآرامستان بهشت سکینه(س) همچنان ممنوع است، سدهای تهران ۳۱ میلیون متر مکعب آب کم دارند و تولید محصولات کشاورزی با آب فاضلاب در البرز از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه پیام آشنا در تیتر نخست شماره یک هزار و ۸۲۶ خود به بهره برداری از تونل البرز اختصاص داد و نوشت: کارگران بی وقفه کار می کنند، بهره برداری از تونل البرز آزاد راه تهران- شمال تا پایان خرداد ماه

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زری بناهای حمل و نقل کشور گفت: ساخت قطعه دوم آزاد راه تهران- شمال، فعال ترین پروژه عمرانی کشور است و به هیچ وجه تعلل کار در این پروژه نداریم.

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

رهبر انقلاب: سردار حجازی در مسوولیت های بزرک سپاه سربلند و موفق بود، مرگ و میر کرونایی بار دیگر در البرز رکورد زد، تولید محصولات کشاورزی در البرز با استفاده از فاضلاب، کشتی آزاد ایران با سه طلا، سه نقره و ۲ برنز قهرمان آسیا شد و پیشرفت هایی در وین داریم از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

از مجموع ۱۸۱ رسانه‌ دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۹۷ رسانه شامل هفت روزنامه، ۱۶ هفته‌نامه، پنج دوهفته نامه، ۲۵ ماهنامه، پنج دوماهنامه، ۳۴ فصلنامه و چهار دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شود.

استان البرز همچنین دارای ۶۶ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و سه هفته نامه، ۶ ماهنامه، هفت فصلنامه و یک مورد ۲فصلنامه و یک مورد سالنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دارند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک