فرماندار: محدودیت های وضعیت قرمز کرونا در سلماس اجرایی شد


فرماندار: محدودیت های وضعیت قرمز کرونا در سلماس اجرایی شد

ارومیه- ایرنا- فرماندار سلماس با اشاره به ورود این شهرستان به وضعیت قرمز کرونایی گفت: رعایت محدودیت های مربوط به این وضعیت در این شهرستان الزامی است و باید همه اقشار در این خصوص، احساس مسوولیت داشته باشند.

علی اکبر عسکری روز سه شنبه در جلسه مدیریت بیماری کرونا در سلماس افزود: بر این اساس ورود و خروج خودروها با پلاک های غیر بومی به شهرستان ممنوع و خودروهای متخلف اعمال قانون می‌شوند.

وی اضافه کرد: گروه های شغلی ۲ و ۳ و ۴ در این مدت تعطیل و تنها مشاغل ضروری گروه یک اجازه فعالیت دارند و فعالیت میدان دواب و دست فروشان تا اطلاع بعدی ممنوع است.

فرماندار سلماس ادامه داد: هرگونه تجمع و آیین مذهبی، فرهنگی و اجتماعی نیز در ۲ هفته آینده تعطیل است و همچنین ورود به آرامستان شهر ممنوع بوده و صرفا به تعداد محدودی از همراهان متوفی اجازه ورود داده می شود.

عسکری اظهار کرد: تردد تمام خودروها از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در معابر ممنوع است و متخلفان ۲۰۰ هزار تومان جریمه می شوند، ضمن اینکه تردد خودروها با پلاک غیر بومی در شهرستان ممنوع است و رانندگان خاطی یک میلیون تومان جریمه می شوند.

وی گفت: مدارس، دانشگاهها، حوزه های علمیه، موسسات آموزشی، آموزشگاه های خصوصی و تمامی مراکز ورزشی شهرستان نیز برای مدت ۲ هفته به طور کامل تعطیل است.

به گزارش ایرنا، سلماس تا دیروز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار داشت ولی از دیروز، طبق آخرین برآورد مبتلایان، بستری شدگان و فوتی ها، وضعیت آن قرمز شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حدود 20 هزار واحد بذر وارداتی قاچاق چغندرقند در نقده کشف شد